Posted June 6, 200519 yr comment_18664 Har äntligen fått ur motor och låda från min Donator bil (-89 Ecoline Van).Har nu en liten fråga: Vad är det för kontakt som sitter bak på vxl,lådan på samma ställe som hastighets vajern sitter och är det något som jag behöver, då jag skall åka med förgasare i stället?Jag vet att det är noga med justeringen av vajern som går till gasreglaget, men är denna kontakt också något som det är noga med eller kan jag bara strunta i den?Tacksam för korrekta svar.MVHHusse
June 9, 200519 yr Author comment_18841 Har äntligen fått ur motor och låda från min Donator bil (-89 Ecoline Van).Har nu en liten fråga: Vad är det för kontakt som sitter bak på vxl,lådan på samma ställe som hastighets vajern sitter och är det något som jag behöver, då jag skall åka med förgasare i stället?Jag vet att det är noga med justeringen av vajern som går till gasreglaget, men är denna kontakt också något som det är noga med eller kan jag bara strunta i den?Tacksam för korrekta svar.MVHHusseUpp upp, ingen som har något svar, att ge mig?
June 10, 200519 yr comment_18869 Hej.Om svaret är korrekt eller inte tvistar den lärde, troligenså har den anslutningen något med överväxel att göra. Så är det i allfall på A4LD låda som sitter i min 93 LX.