Jump to content

Garageplats sökes i Stockholm stad


SvenT cmc728

Recommended Posts

Tjenare, bor på Lilla Essingen och har haft plats på taket av motorborgen, endast 5 minuter hemifrån. Inte så muntert att ha mussen utomhus men det kostar endast 250 kronor i månaden. På onsdag flyttar jag till varmgarage (ingen bur men säkert ändå) i Huvudsta. Enligt min granne (som kör vette) är det fin säkerhet där. Varmgaraget kostar 450/månad och ligger ett stenkast från borgen. Kontrakt skrivs på 3 månader i taget.

Om det är intressant så kontakta anita.parkkinen@ttf.se så hjälper hon dig på 10 röda. Passande namn förresten på en p-plats administratör. Se till att få plats 290 så blir vi grannar ;-)

//Sven

Link to comment
Share on other sites

Skoj!

Har också fått mina papper. Får tillträde idag samtidigt som jag tömde min plats i borgen imorse. Öppnade nyss kuvertet och plats 292 och 290 ligger bredvid varandra :D Det bästa är att din musse troligen är finare än min vilket gör att klåfingriga ger sig på din först :--

Nu gäller det bara att jag får liv i mussen så jag kan ställa den på Anderstorpsvägen också....

//Sven

Link to comment
Share on other sites

Akta min bil nu när du svänger in!

Men jäklar vad dålig belysning det var i garaget, såg knappt näsan framför mig när jag skulle in. :)

Ta av dig solglasögonen :twisted:

Då står du ganska tryggt med en 66:a till höger om dig och en AudiTT iklädd silvergarage. Själv har man en 744 som granne :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...