Jump to content

Garageplats sökes i Stockholm stad

Recommended Posts

Posted

Tjenare, bor på Lilla Essingen och har haft plats på taket av motorborgen, endast 5 minuter hemifrån. Inte så muntert att ha mussen utomhus men det kostar endast 250 kronor i månaden. På onsdag flyttar jag till varmgarage (ingen bur men säkert ändå) i Huvudsta. Enligt min granne (som kör vette) är det fin säkerhet där. Varmgaraget kostar 450/månad och ligger ett stenkast från borgen. Kontrakt skrivs på 3 månader i taget.

Om det är intressant så kontakta anita.parkkinen@ttf.se så hjälper hon dig på 10 röda. Passande namn förresten på en p-plats administratör. Se till att få plats 290 så blir vi grannar ;-)

//Sven

Posted

Skoj!

Har också fått mina papper. Får tillträde idag samtidigt som jag tömde min plats i borgen imorse. Öppnade nyss kuvertet och plats 292 och 290 ligger bredvid varandra :D Det bästa är att din musse troligen är finare än min vilket gör att klåfingriga ger sig på din först :--

Nu gäller det bara att jag får liv i mussen så jag kan ställa den på Anderstorpsvägen också....

//Sven

Posted
Akta min bil nu när du svänger in!

Men jäklar vad dålig belysning det var i garaget, såg knappt näsan framför mig när jag skulle in. :)

Ta av dig solglasögonen :twisted:

Då står du ganska tryggt med en 66:a till höger om dig och en AudiTT iklädd silvergarage. Själv har man en 744 som granne :shock: