Jump to content

Skärpning!


Mita

Recommended Posts

Om du är så uppmärksam att titta på andras annonser -. varför inte göra Din egen korrekt från början ?

Att vi missar att ta bort en och annan annons får Du nog lida med liksom att Du själv missar att göra en korrekt annons.

Vill Du hjälpa till att gå igenom detta 1 a 2 gånger / dag så att det blir absolut 100% rättvist vore välkommet

Vill också gärna veta vilka annonser Du menar som borde tagas bort så att vi kan göra det omgående för allas vältrevnad.

Som sagt - SKärpning !

Link to comment
Share on other sites

Ta det lungt Göran !!

som "boss" måste man kunna ta lite kritik i all välmening

utan att behöva vända den tillbaka !

mvh/Mita

Meningen med kritik är ju att saker och ting ska bli bättre. Då borde väl du försöka vara lite tydligare i vad du menar!?

Enligt mig har det skötts bra. Administratörerna är inte heltidsanställda utan gör detta på sin fritid och därför kan man inte kräva hur mycket som helst.

Link to comment
Share on other sites

Reglerna finns ju tydligt uppsatta. Tom. konsekvenserna om du inte följer dem står tydligt.

Vad är problemet att läsa innantill och sen göra som det står? :roll:

Jag har sett många annonser som inte håller måttet och hittills så har det skötts bra.

Hur många annonser som följt reglerna har tagits bort? Jag kan bara hålla med Göran, Det är för vår egen skull vi har satt upp reglerna.

Vill man inte följa dem så kan man annonsera någon annanstans, tex. Blocket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...