Jump to content

DAGBOK: Min Mach1 och jag


Lars Oscarsson cmc383

Recommended Posts

Tack! Ja nog är det din bil alltid! Den stod på Sankt Göransgatan när jag var på väg till träffen. Brillorna saknar jag som fanken. De glömde jag i en buske vid Colorado River när jag var i Vegas :( Din bil verkar grym! Vi kanske ses på onsdagkväll vid Vegabaren?

Fasen vad kul, har faktiskt letat efter lite kort från andra träffar men aldrig sett den !

Jomenvisst, blir dock på semestern då jag har 30 mil att åka till djungeln.

Är i Sthlm under veckorna så åkandet är en vana. Och bilen är till för att användas! :)

Ska däremot på Big Lake Run nu den 28:e, någon mer som ska dit kanske?

---------------------------------------------------------------------------

Angående Vegabaren.

Ursäkta att jag bråkar mig in i din tråd, men.

Hasade iväg till Vegabaren idag och träffade några riktigt trevliga människor. :)

Hoppas bara jag kan få ner bilen på en träff snart!

Någon som känner igen sin bil? :--

Link to comment
Share on other sites

--- 22 juni 2008 ---

Får man inte skriva att att man ska göra sig av med bilen? Det var hårda moderatorer minsann :o

Jag tyckte det var på sin plats i denna min dagbok. Det har varit trevliga år med bilen men nu har jag andra prioriteringar. Om ni är intresserade så vet ni vart på forumet det finns mer info. ;)

Jag tyckte bara att en annons på rätt ställe var tillräckligt, inget annat. :oops:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Grattis till försäljningen. Och förstår att det känns jobbigt att sälja en sådan fin vagn. Men du tänker rätt. det är inte bra för en bil att stå för mycket heller. Hoppas att ynglingen sköter om den lika fint som du har gjort. Och att han blir eller är medlem i klubben. Då skall du inte behöva känna oro för bilen. Här får man i stort sett hjälp med nästan allting.

Berra

Link to comment
Share on other sites

--- 16 juli 2008 ---

Alfta och styrs (förhoppningsvis lugnt och fint) av en glad yngling.

Det var som, 2 mil från mig !

Och det mest komiska är att jag träffade killens far samma dag som dom hade hämtat den.

Men han sa att det var platt huv (som 73an) men inte vad jag kan se på bilderna?

Och att det knackade nå förjävligt i "Motorns vänstra sida" ?

Som jag sett på bilderna så stämmer det väl inte.. och som det låtit på dig så

har den gått som en klocka, förutom växellådan då?

Hoppas du var nöjd med den iaf ! Yngligen gör tydligen lumpen men man får hoppas

på att se bilen ute någon gång !

Ps.

Rekommenderade killen att gå in på Mustangklubben och bli medlem.

"Där kan du få all hjälp du behöver" :--

Link to comment
Share on other sites

Hej Göran. En jäkla fräsch bil har du. Men nu skulle jag vilja veta hur du har gjort så att du får bromslysen att tändas på avatar bilden. Trodde först att jag fått fel på datorn. Men vid närmare beskådan så såg hur det blinkade endast från dina bakljus. Jävligt lurigt. Men coolt.

Berra

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tjenare Göran, det är jag som är "ynglingen" :P

Bilen går bra och har inte haft nå problem med den.. smider planer för vintern bara :D

Och platt huv vet ja inte va han fått ifrån men men.

Hade!

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...