Jump to content

Prisfråga (har gjort ett inbyte)


Turbo Lunkan

Recommended Posts

Lite OT kanske, men vart jobbar du?

Jag jobbar som service tekniker (fält) i Stockholm. Har dock kört runt en hel del i Uppsala, Väsmanland, Örebro samt Södermanland.

Fortsätter lite OT, om någon känner till något företag (Västerås med omnejd) som skall anställa folk, hojta gärna till.

Ålder: 28

Utbildning: Elektriker

Jobbat som:

¤ låssmed

¤ butiksförsäljare / reparationer av radiostyrda produkter

¤ lokalt IT-stöd

¤ service tekniker laptop, desktop, skrivare, server samt storage. Installationer av trådlösa nätverk.[/quote:14ag0d7f]

Anmäl dig till Adecco....dom brukar behöva folk med ditt kunnande. Ligger nere på stan vid Indiska om jag inte minns helt fel.

Link to comment
Share on other sites

Hur har det gått med försäljningen av bilen?

Tja, lite så där. Är en som är otroligt på och vill byta mot en Focus -00. Först ville han bara byta rakt av, men nu har han (ringde idag igen) erbjudit en lite bättre mellanskillnad. Sedan börjar jag fundera på ifall någon jävlats med mig idag, för idag har det ringt som fan på annonsen, av vilka ett par velat åka längre sträcka och betala kontant... Hmm. Frågan är om detta är sant och isf hur seriösa de är.

Nu går iaf bilen som en dröm, dock bör jag byta ut bussningarna till styrväxeln. Det knakar lite när man svänger och drar jag åt bultarna till den så tystnar det.

Vi får väl se efter helgen, för hoppningsvis blir den såld, på ett eller annat vis...

Anmäl dig till Adecco....dom brukar behöva folk med ditt kunnande. Ligger nere på stan vid Indiska om jag inte minns helt fel.

Tack för tipset. Har dock registrerat mig på deras web tidigare, utan att det hittils gett något :( Men hoppet är det sista som dör ;)

Link to comment
Share on other sites

Hur har det gått med försäljningen av bilen?

Har idag gjort ett byte mot en Ford Focus -00 samt en mindre summa imellan.... Här blir det förlustaffär efter förlustaffär efter förlustaffär..... Nu skall man försöka bli av med en Focus också, men det borde ju iaf vara LITE lättare än en jänkebil :roll:

Tack för alla tips!!!

Link to comment
Share on other sites

Hoppas det blir enklare för dig med fösäljningen av Focusen är det en E85 bil?

Hoppas även jobb fronten löser sig för dig! Inte lätt med det idagens lägge!

Stort tack för ditt tips på styr växeln har haft lite knirr i min med när jag svänger ska titta på dom busningarna :D Så kanske jag slipper det ljudet oxå!

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...