Husse Posted March 11, 2006 Report Posted March 11, 2006 Har köpt mig en beg. kam i dag (så billig så det gör det samma om jag inte kan använda den), nu till saken.Är det någon som vet vem/vilka i Usa eller Sverige som säljer Dana Perfect circel kammar?Tänkte kolla om jag kunde få fram värdena på kammen.Så får jag lite förslag på återförsäljare nu./Husse Quote
87gt50 Posted March 11, 2006 Report Posted March 11, 2006 Vid en snabb sökning på "Dana perfect circle" på yahoo, så finns där bl.a. en träff på www.perfectcircle.fr som har ett kontaktformulär du kan fylla i. Verkar dock inte som om de gör kammar längre, allt de har på sidan är foder, lager, kolvar och kolvringar... det mesta till dieslar och kompressorer m.m.lycka till!mvhjocke Quote
Husse Posted March 11, 2006 Author Report Posted March 11, 2006 Har mätt lite snabbt med ett skjutmått och jag får det till ca 8mm i kamlyft, det borde väl bli ca 0,472" i lyft med original vippor.Låter inte det som en ganska "snäll" kam?Någon som vet vad en -89 busskam kan ha för lyft original? Quote
Recommended Posts