Jump to content

har sett f/f drift in tokyo.......å vad händer efter det?...


mrmix

Recommended Posts

jo de satt inte så många på bion, å några som satt 2 rader framför satt å gnällde om amerikanska skitbilar osv *typiskt riskokar fasoner* hursom helst så filmen va ju underhållande, synd på japs maskinen i mustangen men men, filmen tog slut å vi går ut, hamnar precis bakom mupparna som skällt om jänkare, å dom fortsätter (min nissan piskar mustanger som skit osv osv) min tjej va med mig å hon tog ett HÅRT tag i m in arm å tyckte att vi skulle gå en annan väg *konstigt va* denna gång räckte de inte, ja frågade honom va han hade för nissan?

-Nissan 200 så klart!

-okey å den piskar mustanger som skit menar du??

-kan du ge dig fan på, speciellt den där modellen säger han å pekar på en trippelsvart 99ans gt cab..............som råkade va min,

- å fan de va inte illa, de måste man ju få se nån gång, å så hån flina ja åt killen å gick å köpte tuggummi,

sen åkte vi ut ur stan, kommer fram till en rödljus, där står en röd nissan 200 med enorm alu vinge, toksänkt och ett slutrör stort nog för å stoppa in killen i,

stannar brevid han å kollar in, å se på fan, de e ju muppen som sitter där me sin brud antar ja, så ja tutar till så han uppmärksammar mig:

-ska du visa va din 200a går för nu?

-vadå vill du ah stryk eller?

-hehe ja hemskt gärna, ja tänder på sånt *blinkar till hans flickvän som genast blir generad

- först ut på motorvägen, okey?

visst de blir bra svarar ja, men ja har tyvärr full tank, skuffen full med bilstereo, väger 130kg och har en gravid flickvän med mig samt att kopplingen e rätt sliten.................... så ja kanske får nöja mig med att åka jämnsides me dig ;)

sagt å gjort race vart de, låg jämsides en bit men tröttnade snabbt när ja hörde mer av hans ylande lilla 4a så ja trampade lite mer å åkte om honom, släppte sen av så han kom ifatt en gång, hånlog mot han igen å åkte sen ifrån honom, han vek av vid första avtagsvägen då, 1-0 till jänkarna!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi han kanske lär sig å hålla igen nästa gång :)

God natt allihoppa.

Link to comment
Share on other sites

gör de. men förbered dig på att få se en japs maskin i en mustang *mår fortfarande lite illa* ;)

filmen i övrigt är underhållande, inte så mycke till handling med läckra brudar, snabba japs bilar, å en total kvaddad viper i början ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...