Jump to content

stora rugglådan


Recommended Posts

Jag har köpt en 66a mustang och det sitter stora rugg lådan i den. Jag vill byta till en automat.men undrar vad man kan få för stora rugg lådan.som sakt var har jag ingen aning vad jag kan ta för den. Lådan är i bra skick=nyrepad.mvh Ronny66.

Link to comment
Share on other sites

Jag har inget emot automat,föredrar det faktiskt.

Men varför byta ut en manuell låda mot automat, om det inte är på grund av något handikapp el dyl?.

Visst ska sportbilar ha manuell låda?.

Vetesjutton vad stora ruggen är värd,men ring till importfirmor och fråga vad dom begär ,eller sätt in en köpes annons. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej!

Är du säker på att det är stora ruggen ? vad jag har hört så är den väldans ovanlig då den endast monterades i "HI PUFF" modellerna

den lådan kan du nog få ganska bra betalt för . Jag böt själv från aut till lilla ruggen för 2 år sen (det bästa jag har gjort med min bil nu är det riktigt roligt att ägna sig åt "sportig körning" ) då frågade jag Rolands mustang som jag köpte lådan av om tillgång på stora ruggen och han svarade att det var som att hitta en nål i en höstack

Obs ! detta har jag bara hört och vet ej om det stämmer

//Håkan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Jag har köpt en 66a mustang och det sitter stora rugg lådan i den. Jag vill byta till en automat.men undrar vad man kan få för stora rugg lådan.som sakt var har jag ingen aning vad jag kan ta för den. Lådan är i bra skick=nyrepad.mvh Ronny66.
hej ronny jag är intr. att köpa din manuella låda kan jag komma i kontakt med dej. jag är lars karlsson 0320-15485. 0705-713543
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...