Jump to content

Ny Mustang ägare och ny på forumet


bionic2

Recommended Posts

Tjenna alla på forumet ....Jag heter André bor i Helsingborg och är stolt ägare till en nyköpt Ford Mustang Mach 1 2003 :twisted:

för mer info hänvisar jag er till http://www.garaget.org/SatansWrath

Jag är inte särskillt bilkunning tyvärr, men tänkte lära mig så mycket jag kan här o på garaget angående framförallt min mustang, så jag antar att ni både har skickliga mekaniker och kunn8iga personer här, har nämligen några frågor...

det är såhär att mustangen är importerad från Texas av ett företag i Bromma och det fattas bruksanvisning till den, min servo oljabörjar närma sig minimum sträcket och jag skulle gärna vilja veta vilken servoolja man skall hälla på, om det är ngt speciellt märke eller något.

Sen har jag bara en nyckel + transponder eller vad det centrallåset heter.. Är det någon som vet om man kan kopiera upp en extra nyckel samt transponder o hela den biten, och isåfall vart

tänkte bifoga en bild på mustangen så ni har ngt att vila ögonen efter pga av all text, mer bilder finns på garaget länken

tack på förhand för svar

Link to comment
Share on other sites

Grattis , den ser fin ut

Ang kopia av nycklar så fick jag gjort en kopia av min hoss en

nyckel nisse på ett av Malmös köpcentra

Kostade c:a 800:- ( om jag minns rätt ) med transponder och allt

Lycka till med Mustangen

// Danne

Link to comment
Share on other sites

tack så mycket för hjälpen och kritiken :) skall bekanta mig mer med forumet här snart har inte tid idag eftersom det för en gångs skull är sommarväder här nere i Skåne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...