Svedis Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Runda vita baklampor.Hmmm, har aldrig lyst på min. Ska det vara backljus?? (Om de ej behövs, är de en perfekt plats att tejpa reflexer på inför besiktningen??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Backljus? Ja.Reflexer? Ja, jag har att någon satt reflexer där. Perfekt plats? Om man inte vill ha backljus så kan man ju göra så.Jag ska se om jag kan hitta en bild. Nix, jag hittade inte någon bra bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Runda vita baklampor.Hmmm, har aldrig lyst på min. Ska det vara backljus?? (Om de ej behövs, är de en perfekt plats att tejpa reflexer på inför besiktningen??)Runda rexlexer från Biltema passar perfekt i backljusen Har det själv på min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Aha, så det var där jag såg det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macke Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Har oxå reflexerna där, passar perfekt, inköpta på ok för 20 spänn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts