elboy cmc 388 Posted September 1, 2007 Report Posted September 1, 2007 Hej hade in bilen i fredags på Avgasteknik i Uppsala för att bygga om avgassytemet mm och då passa dom på att ändra vinkeln på avgassystemet över bakaxeln för att jag trodde det var det som var själva klånket när man kör över väg bulor eller ax. Jobbet blev jag riktigt nöjd med och nya slutdämpare och ändrör. Tyvärr så visade det sig att ljudet kvar står när man kör Någon som har en ide? Quote
elboy cmc 388 Posted September 1, 2007 Author Report Posted September 1, 2007 så här blev det i alla fall Quote
Daniel Linde Posted September 1, 2007 Report Posted September 1, 2007 Ser ju kanon ut Jag hade iallafall liknande fel på min 95a.Det va nedre länkarmsbussningarna där bak som va dåliga(om jag inte minns fel, va iaf nå bussningar i bak.)Köpte ett kitt med nya polyuretan bussningar på summit och efter detta så va det borta.Vem vet kolla bussningarna där bak.//Danne Quote
elboy cmc 388 Posted September 1, 2007 Author Report Posted September 1, 2007 satt precis och kollade lite i handboken på vad det skulle kunna vara. Ja det måste väll finnas någon sådan satts för att byta alla armar mm kostar ju en slant till. Tack för svar Quote
Recommended Posts