Lassemålare CMC 2071 Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 JAJA även om det är dött på forumet så är det väl någonsom ser hällsningen Men nu väntar vi på SOMMAREN då vi kan köra våra mussar its not a car baby its a ride Quote
Lars Oscarsson cmc383 Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Hej Lasse.Gott nytt skall du också ha tycker VI, dött på forumhar det varit förr, det är förhoppningsvis ingetbestående. Det kanske är viktigare att vara i garaget och skruvaän att sitta framför datorn , själv gör jag båda sakerna men garaget ger mer, TYCKER JAG. Quote
Per Berglund Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Ja Gott Nytt grabbar och tjejer! (Är det bara Mustang 94-04 som får det?) Faktum är att det inte är så dött som man kan troJag vet det för att jag har besök statistik på denna sida och mellan 200 och 300 st går in här varje dagIgår 259stVarför ingen vill skriva har jag ingen statistik på. Nu ska jag ut i garaget resten av dagen!! Quote
JanneJ Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Många läser men få skriver.Var inte blyga! kommentarer kan vem som helst skriva.bu eller bä, ris eller ros, det är alltid kul med nån form av gensvar. Quote
Lassemålare CMC 2071 Posted December 29, 2007 Author Report Posted December 29, 2007 Tyvärr har jag inget att göra i garaget nu.Men till vårkanten när det blir lite mera sol då ska jagslänga på nya framljus och ett öppet luftfilter och kanske enny suflett ( heter det så ).Mitt garage är nämligen väldigt litet, litet, bara ett bilöverdragsskydd.Mvh Lasse Quote
Guest Posted December 31, 2007 Report Posted December 31, 2007 Ett riktigt Gott Musse-år till alla 94-04 (en dekad) -ägare.2008 - då händer det.....Dollarn rasar till 4 skr - vi kan köpa hästar för peanuts GrufMan - trollar i labbet - och vi kan köpa NitroBlowerCharger på flaska för en hundring litern. Lee Iacocca - talar till folket - och våra Mussar ökar 200% i värde. OBS gäller bara 94-04. Reinfeld köper en Musse å sänker skatten för V8:or men 3000 kr (eftersom Borg bara har en V6:a å Fredrik är en snäll kille så sänker han 4000 för v6:or).John "Burning" Delight - pensionerad konstruktör på FoMoCo - avslöjar att man kan få 200 hk till i en 94-04:a bara genom att byta till andra tändstift - som GrufMan säljer för 2 spänn styck.... Å så skräckscenariot (aldrig får man vara riktigt glad....)Volvo köps ut av Investor - som köper Ford - och Mussen blir en dussinbil - med service på Bilia. (Jag ryser)Oljan tar slut och ett gengasaggregat kostar 150 000... Ett konsortium från Kina/Indien köper varumärket Mustang och vi får en Royal Enfield-motsvarighet.... Cops:en lär sig identifiera gummiblandningar och sätter dit alla som burnar.... Jorrå - 2008 blir det bästa år du upplevt i ditt liv - så är det - eftersom du själv kan bestämma.Det finns bara två måsten i livet - att dö och att göra val...Valet är enkelt - välj det som är roligt, utvecklande och spännande. Quote
Recommended Posts