Bobbe cmc 2103 February 24, 2008 Report February 24, 2008 Nästan mitt på ,mellan de två mittersta insugen på topparna finns ett hål.Trodde först att kylvattnet skulle passera där,men tittar man in där så ser man ut genom utblåset,vad är detta? Citera
Bobbe cmc 2103 February 24, 2008 Author Report February 24, 2008 Förvärmning av vad?Det finns motsvarande hål i insugsplattan,förstår ej varför avgaserna från ett utblås från vardera sida ska gå tvärsigenom insuget(manifold). Citera
Peter /Cobra February 24, 2008 Report February 24, 2008 Få upp tempen på förgasaren snabbare,förhindra ev isbildning?någon som är påläst kan säkert ge ett mer korrekt svar?tänkte lägga denna länk på tidigare svar, om det kan vara samma sak?http://en.wikipedia.org/wiki/Heated_air_inlet Citera
Bobbe cmc 2103 February 24, 2008 Author Report February 24, 2008 Japp,nu klarnar det lite.Men då antar jag (utan att kolla) att hålen är nog ej genomgående. Citera
Peter /Cobra February 24, 2008 Report February 24, 2008 kanalen finns på min med (lila hålet i mitten) stannar dock där, överdelen har ingen kanal.. obs:inte min motor Citera
Recommended Posts