JanneJ April 1, 2008 Report April 1, 2008 Satt och läste på innehållsdeklarationen på en flaska nässpray och höll på att trilla av stolen. Alla med en grundläggande kunskap i kemi fattar direkt vad det handlar om. Nässpray innehåller xylometazolinhydroklorid!!När det utsätts för tryck och värme ombildas det till divätefosfatnitrometan, eller i vanligt språk : NITRO !!Att ingen har fattat det förut är en gåta.Självklart gjorde jag en installation på min bil.En slang från ett ledigt vaccumuttag på förgasaren in till kupen och en anslutning till en nässprayflaska. Det tog mindre än en timme att fixa en fungerande installation.Och som det går!! oj oj ojEtt sprut med nässpray (xylometazolinhydroklorid) ger säkert 100 hkr!Hjulspinn vid kickdown i 70 km/h är inget problem längre Noz släng er i väggen här kommer Nos! Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 1, 2008 Report April 1, 2008 Jaha så blev det billigt oxå, är det recept spray eller vanligrakt över disk spray, måste testas alltid retar det någonsom skruvat på en massa prylar dyrt. Citera
Peter /Cobra April 1, 2008 Report April 1, 2008 Gissar på att detta var det bästa detta år! Helt suveränt!Lägg ut detta på något styling/ bling bling forum..-Fattar inte, får det inte att funka? Citera
FastMagnus April 1, 2008 Report April 1, 2008 Kan man få nässpray på recept och högkostnads skydd tro? Citera
M-Code February 21, 2009 Report February 21, 2009 Den var jävligt bra ursäkta franskan.Skickar dessa bilder till min son som kör Nissan 200sx 300hk+NOZ.mängda bra Citera
Recommended Posts