Jump to content

Förbjud Allsvenskan


FastMagnus

Recommended Posts

Åkte till Borås för att köpa mer bräder till min altan. I min helt dekal fria bil. Stötte på dom där J@v@la f@rbannde fotbolls hulliganerna. En stod och sputtade rätt in i bilen. Han tyvärr inte se vem det var annars så hade det varit en Helsingborgare i polio cabroilet idag. Vilket j@vla drägg ska verkligen våra skattepengar gå till att Polis makten ska hålla ordning på sånt satans j@vla drägg?

Link to comment
Share on other sites

Spelar det någon roll vem det var? Det tycker inte jag. Nä fan ut och dräm till vem som helst av dom. Dom får stå sitt eget kast. Det är vad jag tycker. Kan tyvär inte med detta typ av folk. Tur att jag inte själv blivit drabbad. Är helt säker på att jag skulle få sitta bakom galler.

Har jagat en cyklist en gång i tiden på parkvägar för att han försökte sparka på bilen. Jag blev helt galen. Det är samma pack det med so hulliganer. Tvi vale för dom. Berra

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med er andra, jag tycker också att alla

spelarna kan få varsin boll, så behöver dom inte jaga

varandra på en gräsmatta, dessutom skulle det inte

bli något bråk heller tror jag. :?:roll::shock:

Någon myntade ordet Idiotboll, stämmer bättre, de e

inte mycket kreativt som kommer från den sporten,

kräver ingen större kunskap att pumpa en boll :?: .

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med er andra, jag tycker också att alla

spelarna kan få varsin boll, så behöver dom inte jaga

varandra på en gräsmatta, dessutom skulle det inte

bli något bråk heller tror jag. :?:roll::shock:

Någon myntade ordet Idiotboll, stämmer bättre, de e

inte mycket kreativt som kommer från den sporten,

kräver ingen större kunskap att pumpa en boll :?: .

Håller med, har aldrig fattat tjusningen att springa efter en liten skinnbit i flock och vråla som en babian. Värst är fotbollsföräldrarna som står och vrålar på sina 5-åringar som om det vore liv eller död! Bättre med Golf i så fall, då har man ju i alla fall varsin boll och publiken är en smula lugnare :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gi "kidsen" en verktyglåda i dopspresent, så kansje dom hittar nåt vettigt att hålla på med :roll:

John

Bara de inte hittar på nåt i sabotage-väg med verktygen så...

Visst har det blivit värre med hulliganer som ställer till elände och allt men det har säkert med deras uppfostran att göra samt trycket från deras sk kompisar. Jag har heller inte fattat poängen med att kuta efter en boll och skrika högt så man tappar rösten så fort det blir mål för egna laget. Vinner fel lag, är det som att gräva fram stridsyxan och kräva hämnd.

Jag vet inget om golf men det är betydligt lugnare sport vad jag har sett i förbifarten. Är det inte så att man klär sig lustigt och dricker konjak till golf? ;)

Link to comment
Share on other sites

Golf vet inte om dom är så mycket bättre. Var och jobbade på golf bana.

Dom hade någon typ av utslagsplats. Skulle gräva fundament för ett fångstnät. Då tyckte dom att det var jätte kul att skjuta på min maskin. Slutade med att jag blev arg och åkte upp till dom och sa en träff till på maskinen. Så ska slå skopan i deras motorhuvar på bilarna som står parkerade. Då såg dom inte så glada ut. Så jag vet inte om dom är så mycket bättre. Tycker att allt vett rinner bort när en boll är innblandad.

Eller så är det för dom har stängt beckomberga sjukhus.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Golf vet inte om dom är så mycket bättre. Var och jobbade på golf bana.

Dom hade någon typ av utslagsplats. Skulle gräva fundament för ett fångstnät. Då tyckte dom att det var jätte kul att skjuta på min maskin. Slutade med att jag blev arg och åkte upp till dom och sa en träff till på maskinen. Så ska slå skopan i deras motorhuvar på bilarna som står parkerade. Då såg dom inte så glada ut. Så jag vet inte om dom är så mycket bättre. Tycker att allt vett rinner bort när en boll är innblandad.

Eller så är det för dom har stängt beckomberga sjukhus.

Berra

Allt vett rinner bort när en boll är inblandad.......

Den var ny för mig. Har annars hört att vettet rinner ut där spriten går in.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...