Jump to content

Vägen hem 2


FastMagnus

Recommended Posts

Hej igen!

Mycket, MYCKET bättre musik. Beach Boys är ett favoband från 60-talet.

Men, men, men, fortfarande för mycket musik istället för motorljud! Och, vad

gör du i slutet, jag trodde också att du voltade. :? Phuu, riktigt skrämmande :o

Mycket kul med videosnuttar :!::!:

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Oh, f-n, ber så mycket om ursäkt, jag lyssnade nog för mycket efter

V8-ljudet. Borde absolut hört skillnad på coverbandet och originalet. :oops:

Ska vi skylla på ljudkvaliteten? :?

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Mycket vättre val av musik denna gång. Fortsätt så i samma stil när du kör Mustangen. ;)

Jag hörde direkt att det var Status Que för sångarens röst gick inte att ta miste på men första gången jag hörde dem spela Fun fun fun. Party musik? YES! :D

Jag trodde också bilen slog runt.

När jag såg bilarna som blev omkörda, hade jag gärna sett deras miner när de upptäckte vad som åkte förbi. ;)

Link to comment
Share on other sites

status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,,

Link to comment
Share on other sites

status quo ??? vad är det ??? när jag kör i 180 så funkar det bara med lasse_stefanz min shaker 500 funkar bara med dansband ,,, den spottar ut allt annan musik nån annan som har samma problem ? men för mej är detta bara bra dansband ska de va annars får de va ,,,

Detta blev en riktig musik tråd istället. vi får väl prova med någon skiva i din bil när jag och brorsan leverar Jeltsin power pack 3L till dig :D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...