Jump to content

Snart på väg hem


Bergh

Recommended Posts

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

Link to comment
Share on other sites

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

UJUJUJ - sicken kärra...

:D:shock::)

JR3...å vilka var 1 och 2 :?::?: Hmmmm...

Jo den är grann ska ja säga.... en riktig landsplåga.... när du lackat om till vitt med blåa stripes :roll::oops::--

Å så nära Raceway...... 8) menar förståss NASCAR (albama grill har rätt - som vanligt :) )

Link to comment
Share on other sites

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

Ibland blir jag så j-a f-d så inåt h-e avu-uk.... :evil::evil::twisted::evil: ska de vara så svårt att fatta om man köper 2- 4 (8) mussar på samma ställe så får man bättre pris på---- kärran å frakt.... ja The hole shabang blir bättre. säkert 15 (20) papp... per skalle...

Nä vi borde gå ihop - samla oss - räkna - bli smart ass - bad ass - å vips så kan vi ta hem en Musse om året för 180 papp.... topp.................. å så min procvis förståss....

Ere nån som fattar..... :?::?::?:

Link to comment
Share on other sites

Döball bil!

Jag kan med största säkerhet säga att med utgångspunkt av regplåten, så har bilen tillhört ett stort NASCAR fan och dyrkar förare med nr 8 på bilen, Dale Earnhardt Junior, sponsrad av Budweisser (ny spons och nytt nummer i år)Se bild (kass kvalité, jag är inget fotografämne precis). Shit vad jag hade velat handlat bilen av den snubben. Bergis köpt i sydstaterna, typ Tennessee?

Link to comment
Share on other sites

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

Ibland blir jag så j-a f-d så inåt h-e avu-uk.... :evil::evil::twisted::evil: ska de vara så svårt att fatta om man köper 2- 4 (8) mussar på samma ställe så får man bättre pris på---- kärran å frakt.... ja The hole shabang blir bättre. säkert 15 (20) papp... per skalle...

Nä vi borde gå ihop - samla oss - räkna - bli smart ass - bad ass - å vips så kan vi ta hem en Musse om året för 180 papp.... topp.................. å så min procvis förståss....

Ere nån som fattar..... :?::?::?:

I n-t e e tt d u-g-g

Link to comment
Share on other sites

Tack ska ni ha för alla schyssta kommentarer :D

Tyvärr är det ingen äkta Shelby, bara stylad men ganska cool ändå.

Köpte den i Pennsylvania.

Passade på att shoppa en uppsättning 18" bullitt chrome deep dish oxå. Dom som sitter på är lite mesiga. 255 fram, 285 bak. MANLIGT! 8)

Link to comment
Share on other sites

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

Fin! Blå med vita stripes är jättesnyggt. Jag hade nog rekommenderat dig att ställa in dig på lite mer än några veckor så att du inte blir så besviken. Beror såklart på hur mkt fraktbolagen, Vägverket osv har att göra, men skulle gissa på att det tar mer åt 12 veckors-hållet än 8-veckorshållet, av egen och andras erfarenhet.

(dock har andra fått sin väldigt fort så det är lite olika, men bättre att bli glatt överraskad än besviken -- det är fan olidligt att vänta på sin bil hehe)

Link to comment
Share on other sites

Ok, bra att du kände till att det är en "clone". Annars hade det inte varit lika kul när du fått reda på det vid din första mustangträff. Snygg är den ialla fall. Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt.

Link to comment
Share on other sites

Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt.

I USA är väl plåtarna personliga, dvs man tar allid med sig dem när man säljer en bil?

Link to comment
Share on other sites

Hittade efter lite letande exakt Mustangen jag ville ha. Köpte den på Ebay.

Det tar ju några veckor innan den landar i Sverige så jag hoppas på några soliga dar i September. Ska bli skitkul

UJUJUJ - sicken kärra...

:D:shock::)

JR3...å vilka var 1 och 2 :?::?: Hmmmm...

Jo den är grann ska ja säga.... en riktig landsplåga.... när du lackat om till vitt med blåa stripes :roll::oops::--

Å så nära Raceway...... 8) menar förståss NASCAR (albama grill har rätt - som vanligt :) )

Kanske äntligen kan slå Laudas banrekord sen -77, å jag har ju hela vintern på mig att måla den vit ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag är ju freshman i klubben så jag har lite frågor. Vad måste jag göra för att få bilen körklar i Sverige, importbesikting, bullerintyg, blinkers , etc.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Link to comment
Share on other sites

Ok, bra att du kände till att det är en "clone". Annars hade det inte varit lika kul när du fått reda på det vid din första mustangträff. Snygg är den ialla fall. Får du med orginalplåtarna vill jag gärna köpa en av dig!!! PMa mig om det är möjligt.

Självklart! ska kolla imorron med snubben jag köpte bilen av

Link to comment
Share on other sites

Off-topic men jag kunde inte låta bli: Var faktiskt där och såg Lauda slå rekordet -77!

On-topic: Tycker att bilen är jätteläcker, men har svårt för dessa, totalt irrelevanta, dekaltrimningar. Bilen går stt göra om på så många sätt att de vida överglänser en Shelby, både i prestanda och utseende! Mer respekt till nån som bygger om sin Shelby att se ut som en V6a!

Mina 2 cent...

Och, Ja, jag HAR byggt ned tidigare... Tycker det är coolare bara... Snacka om sleeper...

Och, nej, jag har inte byggt ner min Shelby... Men har gjort med en tidigare bil.

Link to comment
Share on other sites

Jag har precis köpt min bil min vän Gregg Adler tar Saleenen till Titan-shipping på måndag .Dom skickar väl bilarna i turordning antar jag.Dom har ont om containrar ,folk handlar bilar nu när dollarn är låg.Får väl min bil i Okt-Nov antar jag, fixar till bilen i vinter så den är klar till nästa vår.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...