Jump to content

Vinterförvaring i Sthlm sökes


Gäst

Recommended Posts

Söker helst garage med grundvärme.

Ställer in när snön lägger sig och ut så fort asfalten börjar synas...

Gärna i söderort men annars inom Storstockholm.

o7o8-262326

//Arno

Link to comment
Share on other sites

Det finns ett väldigt bra garage i Huvudsta, Solna, 50 bilar/sektion, varmt med tyvärr lite dammigt. I den sektionen min bil står i är det nästan hälften som är veteranare och kostar typ 400-450:-/månad.

Vet att det inte är riktigt rätt område, men hör av dig om det är intressant så plockar jag fram telefonnummer.

Link to comment
Share on other sites

Inte samma garage, men ligger inte allt för långt ifrån. Detta ligger ovanpå Mekonomen på Anderstorpsvägen mitt emot Huvudsta centrum. Fyndbörsen var fullt när jag sökte, fanns bara takplaser...sådär på vintern. Samt om jag inte minns fel var det dyrare.

Ring Solna stad 08-734 20 00 och fråga efter parkeringsavdelningen, hon jag pratade med hette Parkinen eller nåt sånt. Säg sedan att du vill ha plats i Anderstorpsgaraget i sektion 3, den med alla veteranbilar.

Blir det problem ska jag rota fram papprena jag har och fixa direktnummer.

Lycka till!

Link to comment
Share on other sites

Fick kontakt, ställde mig i kö på område 3.

Hur skiljer sig detta område från övriga?

Dom kunde inte svara på det.

Link to comment
Share on other sites

Alla områden är bra och bakom gallergrind. Fördelen med just 3:an är att det är väldigt många av bilarna som är just veteranare/allmänt balla bilar så man får det lite lugnare, trevligare och risken för skador som påbackningar, uppslagna dörrar mm minskar...tja du förstår vad jag menar + massor kul att titta på! ;)

Men fanns det ledigt i någon av de andra sektionerna är det bara hugga den och be att få en plats i trean om det blir ledigt.

Hoppas du får din plats snart!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...