Jump to content

Torr vägbana - Gudar hör bön?


Chili

Recommended Posts

Sen jag införskaffade mig min mustang i slutet av augusti så har det ta mig katten regnat var enda stund jag varit ledig....

Jag har gjort allt, offrat till gudarna, bett bordsbön men likväl har det regnat...

Men till slut, i torsdags kväll var vägarna torra och jag "tog en liten sväng" för att köpa lite snus, tog väl bara en timme eller så :D

I fredags hade jag en inbokad kompdag, och trot eller ej solen sken redan från morgonen, vi skulle skaffa oss en ny "familjebil" så jag passade på att kolla några objekt och tog då givetvis Mustangen. Passerade Södra Sthlm, Knivsta, Uppsala och slutligen Östhammar (kul väg mellan Uppsala och Östhammar Btw). Så jag fick mig en heldag i Mustangen (och en bil till familjen). Med andra ord livet leker :D:D

Måste säga att Mustangen har helt ok riv i sig trots att den är orginal :D viker sig lite i kurvor, bromsarna är väl inte de bästa (upptäckte jag då man måste stå på ganska hårt för att få stopp), men det är ändå ett jävligt gott ryt i den :D:D

Idag lördag har den fått stå och vila upp sig i garaget hela dagen då jag gjort "Rekond" i ca 10 timmar på nya familjebilen.

Link to comment
Share on other sites

Jag är hur nöjd som helst :D och lycklig som ett barn :D:D

Har ju lite att sysselsätta mig med under vintern så det blir nog snart vår igen.. Ska bland annat ta och lackera upp bakaxeln då den är helt obehandlad, sen finns det väl en massa andra saker man kan hitta på innan det är dags att rulla ut ur garaget igen :D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...