Jump to content

FILM I VÄST SÖKER MUSTANG!


MrTurbo_1645

Recommended Posts

Jag har berättat om Film Väst för en bekant som äger aktuell modell m m som de söker till filminspelning så får se vad händer.

Jag hade inte gillat att nån *utomstående* som fått info från nåt håll som inte är lämplig hör av sig och frågar om att få använda min bil till inspelning. Bättre de annonserar efter en bil istället för det finns ju även Mustang-ägare som inte är med i klubben.

Nog om detta, ut och kör med bilarna i fina vädret som Fröberg säger! ;) Sen är det för sent.

Vilka håll är inte lämpliga, vägverket, klubben, kompisar osv? Om det nu finns en medlemsmartrikel måste den ju användas till något. ;)

Vad är den till för egentligen btw, enda klubben jag är med i som har en faktiskt. Ni kan på fullt allvar inte mena att det e något man sitter och läser i "för skoj skull"? Kanske ett sätt för klubben att spara pengar, skippa martrikel = en dag bankörning istället. :--

Nåja, som sagt, det löser sig säkert, var ju bra att jag kollade läget först så man fick ta del av lite åsikter i fråga. Vad gällande regler i aktuellt ämne har vi fortfarande inget hört dock.

Link to comment
Share on other sites

Vilka håll är inte lämpliga, vägverket, klubben, kompisar osv? Om det nu finns en medlemsmartrikel måste den ju användas till något. ;)

Vad är den till för egentligen btw, enda klubben jag är med i som har en faktiskt. Ni kan på fullt allvar inte mena att det e något man sitter och läser i "för skoj skull"? Kanske ett sätt för klubben att spara pengar, skippa martrikel = en dag bankörning istället. :--

Nåja, som sagt, det löser sig säkert, var ju bra att jag kollade läget först så man fick ta del av lite åsikter i fråga. Vad gällande regler i aktuellt ämne har vi fortfarande inget hört dock.

Jag menar olämpligt håll som tex nån hade missbrukat infot i boken och i det fallet har man inkräktat ens integritet. Vad säger styrelsen om hanteringen av bokens innehåll? Har nån av er läst ämnet? Jag skulle vilja höra er åsikt.

Boken är ganska bra att ha ifall man blir stående nånstans som inte är i hemmatrakter för då kan man ringa upp den som bor närmast och be om hjälp.

Link to comment
Share on other sites

Vilka håll är inte lämpliga, vägverket, klubben, kompisar osv? Om det nu finns en medlemsmartrikel måste den ju användas till något. ;)

Vad är den till för egentligen btw, enda klubben jag är med i som har en faktiskt. Ni kan på fullt allvar inte mena att det e något man sitter och läser i "för skoj skull"? Kanske ett sätt för klubben att spara pengar, skippa martrikel = en dag bankörning istället. :--

Nåja, som sagt, det löser sig säkert, var ju bra att jag kollade läget först så man fick ta del av lite åsikter i fråga. Vad gällande regler i aktuellt ämne har vi fortfarande inget hört dock.

Jag menar olämpligt håll som tex nån hade missbrukat infot i boken och i det fallet har man inkräktat ens integritet. Vad säger styrelsen om hanteringen av bokens innehåll? Har nån av er läst ämnet? Jag skulle vilja höra er åsikt.

Boken är ganska bra att ha ifall man blir stående nånstans som inte är i hemmatrakter för då kan man ringa upp den som bor närmast och be om hjälp.

Helt rätt iofs.

Men sedan finns det olika tolkningar på vad missbruk är med. 8)

Vill också vet hur ledningen ser på det hela.

Och ang "stopp på vägen" har du faktiskt helt rätt, det gäller bara man har med sig martrikeln. (eller har en bil som inte går sönder :oops: )

Link to comment
Share on other sites

Flera än en (1) seriös medlem har i pm undrat vem jag är, och varför jag föredrar att hålla mej väldigt anonym både i arbetet och på nätet.

Jag tror att debatten i denna tråd ger en liten vink varför.....

Kan du inte förklara varför du vill vara så hemlis då, antar att det i medlemsmatrikeln inte står "rtm" utan ditt namn? ( Om du är betalande medlem alltså) Är det p.g.a din bil, ditt jobb, ditt förflutna eller skattemyndigheten kanske? hehe ;)

En polare vill inte vara med i telefonkatalogen för att ingen skulle slå upp hans nummer och busringa till honom... Undra vad oddsen på att just hans nummer skulle väljas är... 8)

Link to comment
Share on other sites

Flera än en (1) seriös medlem har i pm undrat vem jag är, och varför jag föredrar att hålla mej väldigt anonym både i arbetet och på nätet.

Jag tror att debatten i denna tråd ger en liten vink varför.....

I og for seg holder jeg med, men.....

Om jag inte kan skriva mitt namn under mina innlegg, hur skal någon ta svaret seriøst då :?::idea:

Dog ser jag besværligheten med att jag kan få lite pepper då og då... :oops: og inte kan leva anonymt.

John

Link to comment
Share on other sites

Har aldrig haft problem med myndigheter eller banker, varken privat eller i arbete, dom har heller inte haft problem med mej. Jag kan stolt skylta med mitt eget namn om jag känner för att göra det.

Det är bara skönt att vara i fred.

Generellt kan man konstatera att vi i Norden är alldeles förskräckande blåögda, och lämnar ut personppgifter till vänster och höger väldigt lätt.

Det kan slå tillbaka- tro mej här.

Link to comment
Share on other sites

Detta var nog den grumligaste tråden jag sett på forumet (å nåt ska ju vara det)..... :shock:

1. Mr Turbo har goda avsikter - uppenbarligen :D

2. Ställer snällt en (lätt) korkad fråga om ok att bjuda på matrikeln. :?

3. Matrikeln få alla som är med i CMC - så enkelt är det om man har onda och dolda avsikter. Bland 2000 - eller vad det är :roll:

4. Nära "hus-i-helvete" tar fart. :evil:

5. ibland fattar jag nada (rtm) :shock::?:shock::?

Mr Turbo : Lägg ut e-post, tfn nummer till din filmkompis - å låt alla avgöra själva - vad de vill - så ere klart liksom...

Link to comment
Share on other sites

Flera än en (1) seriös medlem har i pm undrat vem jag är, och varför jag föredrar att hålla mej väldigt anonym både i arbetet och på nätet.

Jag tror att debatten i denna tråd ger en liten vink varför.....

I og for seg holder jeg med, men.....

Om jag inte kan skriva mitt namn under mina innlegg, hur skal någon ta svaret seriøst då :?::idea:

Dog ser jag besværligheten med att jag kan få lite pepper då og då... :oops: og inte kan leva anonymt.

John

Håller lite med där med, kan man inte ens uppge sitt namn känns det faktiskt lite mer oseriöst.

5. ibland fattar jag nada (rtm) :shock::?:shock::?

.

Det är bra det...

Jag föredrar att själv bestämma över distributionen av mina personuppgifter.

Personuppgifter är personnummer, (de fyra sista siffrorna håller jag för mig själv också) de är väl inte med?

Vad får dig att tro att just du av alla människor skulle råka illa ut ifall någon får reda på ditt namn? Är du så "speciell" (missuppfatta inte det nu) att ifall någon visste ditt namn så skulle de förfölja dig? :? Känns som du resonerar som min polare jag nämnde innan. ;)www.hitta.se eller www.ratsit.se tillhanda håller massivs med upplysningar är det där det blir känsligt?

Detta var nog den grumligaste tråden jag sett på forumet (å nåt ska ju vara det)..... :shock:

1. Mr Turbo har goda avsikter - uppenbarligen :D

2. Ställer snällt en (lätt) korkad fråga om ok att bjuda på matrikeln. :?

3. Matrikeln få alla som är med i CMC - så enkelt är det om man har onda och dolda avsikter. Bland 2000 - eller vad det är :roll:

4. Nära "hus-i-helvete" tar fart. :evil:

5. ibland fattar jag nada (rtm) :shock::?:shock::?

Mr Turbo : Lägg ut e-post, tfn nummer till din filmkompis - å låt alla avgöra själva - vad de vill - så ere klart liksom...

Helt rätt, goda avsikter och jag frågade faktiskt först med. Och tur var väl det för att det skulle vara så känsliga saker med i medlemsmatrikeln hade jag ingen aning om. :roll:

Men , självklart, lämnar jag inte ut den nu när det visade sig att vissa "känner sig kränkta" ifall någon utom klubben ser vad som står i den. (ja, lite ironi) ;)

Vart lite av en storm i ett vattenglas men jag svarar gärna för mig.

Någon som vill veta vad jag heter, mina fördelsedata, har för adress, regnummer och vart jag jobbar så delger jag gärna er den informationen. Jag är inte nått hemlig, har aldrig vart och har aldrig råkat illa ut för det heller. 8)

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...