Chili Posted September 18, 2008 Report Posted September 18, 2008 Idag kom ett tjockt och tungt kuvert i brevlådan Så nu är jag "riktig" klubbmedlem!!Jag tackar och bugar!!En liten fundering jag har är var den "officiella" placeringen av kubbmärket/vagnsmärket är någonstans. Är det nedre hörnet i framrutan på förarsidan som gäller? Quote
Corvette Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 satte min på passagerarsidan, dvs höger... Quote
RoTe Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 satte min på passagerarsidan, dvs höger... Samma här. Quote
Chili Posted September 19, 2008 Author Report Posted September 19, 2008 satte min på passagerarsidan, dvs höger... Oki dvs tvärtom Corvetteklubben alltså? Quote
Corvette Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 pst... jag satte min på samma ställe på Vetten... är ju våra bilar så de e ju vi som bestämmer i slutändan iaf... Quote
Chili Posted September 19, 2008 Author Report Posted September 19, 2008 pst... jag satte min på samma ställe på Vetten... är ju våra bilar så de e ju vi som bestämmer i slutändan iaf... Så sant... får se vad jag hittar på för fiffigt ställe att placera märket på Quote
Guest Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Idag kom ett tjockt och tungt kuvert i brevlådan Så nu är jag "riktig" klubbmedlem!!Jag tackar och bugar!!En liten fundering jag har är var den "officiella" placeringen av kubbmärket/vagnsmärket är någonstans. Är det nedre hörnet i framrutan på förarsidan som gäller?Jag satte mitt i pannan Närå... på backre sidoruta.... vill ju inte att den ska skymma sikten när man gasar på - å de gör man ju... Quote
Corvette Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Idag kom ett tjockt och tungt kuvert i brevlådan Så nu är jag "riktig" klubbmedlem!!Jag tackar och bugar!!En liten fundering jag har är var den "officiella" placeringen av kubbmärket/vagnsmärket är någonstans. Är det nedre hörnet i framrutan på förarsidan som gäller?Jag satte mitt i pannan Närå... på backre sidoruta.... vill ju inte att den ska skymma sikten när man gasar på - å de gör man ju... tror din flagga på höger sida skymmer mer än mitt märke... Quote
Lars Oscarsson cmc383 Posted September 19, 2008 Report Posted September 19, 2008 Hej.Sätt märket var ni vill bara det sitter på bilen, självsätter jag det alltid på höger sida framruta nederkant. Quote
Recommended Posts