MrTurbo_1645 Posted September 27, 2008 Report Posted September 27, 2008 Vem var det i den svarta Mustang Roush som bjöd på lite gasa norrut mot Trollhättan nyss? Snygg bil, skönt ljud och kul att får gasa av sig lite mellan kamerorna. Skönt att någon nappar ibland, bilen må se lite "buskig" ut men den går skönt. Spelade titelspåret från "Gone in 60sec" i bilen samtidigt. Har för mig att det är någon här inne eller möjligen någon här som vet vem det var? Svängde mot Skofta... Quote
MrTurbo_1645 Posted November 16, 2008 Author Report Posted November 16, 2008 Ingen som vill kännas vid detta alltså.. Quote
ThomasX Posted November 16, 2008 Report Posted November 16, 2008 Ingen som vill kännas vid detta alltså.. SMS'a regnumret till vägverket nästa gång, då får du reda på studs vem det är. Sen ringer du nummerupplysningen och får mobilnumret, så kan ni snacka on the fly Quote
MrTurbo_1645 Posted November 16, 2008 Author Report Posted November 16, 2008 Ingen som vill kännas vid detta alltså.. SMS'a regnumret till vägverket nästa gång, då får du reda på studs vem det är. Sen ringer du nummerupplysningen och får mobilnumret, så kan ni snacka on the fly Ja, det är ju vad jag skulle gjort. Lätt att vara efterklok. Tycker dock att någon här inne skulle känna till händelsen eller känna igen bilen. Aja, trevligt var det i vart fall. Quote
zebben57 Posted November 17, 2008 Report Posted November 17, 2008 Tjena har missat inlägget förut men det är nogmin kompis cmc1054 som du körde på kapp med han har en röd 68ht och en svart 06 Roush. Hälsningar Christer Quote
pineman Posted November 17, 2008 Report Posted November 17, 2008 Hade hoppats på att det var jag, men icke .........Har "bara" en GT Quote
MrTurbo_1645 Posted November 17, 2008 Author Report Posted November 17, 2008 Tjena har missat inlägget förut men det är nogmin kompis cmc1054 som du körde på kapp med han har en röd 68ht och en svart 06 Roush. Hälsningar ChristerHEJ!Ja det är nog troligt då. Körde på kapp vette fan om vi gjorde iofs, var mest lite gasa på skoj när omständigheterna var de rätta. Kul var det i vart fall. Hälsa! Quote
Recommended Posts