Jump to content

Recommended Posts

Posted

Denna helg körde jag minibuss fram och tillbaka (lördag eftermiddag/kväll - söndag kl12-1) till en fest på dalarö. Förvånades av hur många skönheter som rullar där på vägarna, såg något som till utsidan liknade en GT500 utanför slottet, mötte två st mustang GT på nynäsvägen och en mustang med 6ans grill på strandvägen. På hemvägen låg jag även bredvid/bakom en svart mustang med guldränder (67 eller 68a), hade nog hijackers samt röda slutrör. Låg nära honom från slussen till grand hotell där han svängde av, någon här?

Riktigt roligt att se mustangens spridning i staden, finns många fina bilar att vila ögonen på! Någon av er kanske såg oss också, vi var väl inte direkt osynliga med våran målning och våra stereos (1 gigantisk bergsprängare + en bra bilstereo som jobbade samtidigt)

317h2dl.jpg

opy7uw.jpg

2602zde.jpg

Posted

Jo visst! när de andra har årets förkrök får man roa sig på annat vis, visst är målningen fin... kan tillägga att dom där bussarna faktiskt är bakhjulsdrivna, har diffbroms som funkar på grus och är väldigt läskiga när de understyr :D:D visst roar man sig!

Posted

Om det var den här du såg så kanske han fortsatte höst cruisingen på egen hand (jag gjorde det själv i varje fall då vädret var helt ok och jag inte ville parkera in Mustangen i garaget igen)

Mustang080927+028.jpg

Posted

nej, det var en 67 eller 68 med röda slutdämpare, höjd bak och något liknande weld wheels / centerline helgjutet... smala framdäck, bredare bakdäck och knallröda slutdämpare... inte heller något GT

men dendär var jäkligt snygg!