Jump to content

UNGA mustang-ägare


fast_back

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Hej! Har haft min Mustang 69 Ht sen Jan. år 2000

Började som en rullande renovering, med regbes. sommaren 2001. Förbättrade lite till 2002, men rev den på hösten. Tyvärr blev den ståendes tills för bara någon månad sedan, var vissa snésteg( andra bilar.. :oops: ),och slutade i garage bygge ute hos mina föräldrar. Men nu har jag dragit igång med en lite seriösare renovering/förbättring så den får nog bli ståendes åtminstånde tills nästa sommar.... :shock:

Och åldern? Ja man är väll 24 så man har några år på sig att få den klar :wink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jag är 19 år och äger en mustang sen typ 2 månader tillbaka. är en GT cab-94. Letade efter något gammalt först men det var för mycket pengar om an skulle kunna använda den till sommaren i år.. Så vi titta på nyare bilar och hittade först en Crysler Stratus Cab. Den är väldigt snygg men motorn var bara på 2,6L (tror jag) och V6. Då såg jag en anonnos på www.Usabilar.com. På en 94 mustang, i vårat lilla samhälle! åkte ditt och prov körde.. Sen var man såld på den..

Ps. Han vi köpte bilen av tyckte nog om den me..För han köpte en likandan. Så nu finns det 2 i samma färg i vårat lilla samhälle.Ds

Link to comment
Share on other sites

Tjoo.

22 bast från Linköping.

Har letat nått år efter ett mustang objekt och har nu under våren hittat en -70 ht som ska få se bättre dagar igen!

Ska göra lite småfix under våren och sommaren för att riva ner den ordentligt i höst o vinter.

/ Andreas Thorén

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Anders

tjaa

är 18 år och jobbar med körkortet för fullt... har haft tur och kunde köpa en röd 68a ht (alltid varit drömbilen). kanske är yngst här..vore rätt kul i så fall.

//Anders

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Vad kul att det finns så många av den yngre generationen. Niklas heter jag och bor utanför Ystad och är 21 år. Jag har tillsammans med min far en 66'a HT som vi renoverar.

302-2V som till hösten blir en -4V. 9" bakaxel, C4, (någon "tönt" hade monterat BLINKERS på bakskärmarna... på en 66'a!)

Bilen är för nuvarande vit, men enligt pappret har den varit svart.

Svensksåld, med andra ord ROSTIG på sina platser.

Har börjat planera höstens och vinterns aktiviteter.

Har många önskningar hur jag vill att den ser ut när den är färdig, :P (bilden)(egentilgen blir ju en sån bil aldrig färdig..), men det är lång väg kvar.

Ha det bra! (och kör "försiktigt"... ha inte sönder något) :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hoppar in lite sent i tråden. :roll:

Eftersom man som under 30 kvalar in som "ung" (he he) så är jag med. 28 år, inte Mustang ägare just nu men hade en från ca 16 årsålder tills jag var 25.

Söker nu med ljus och lykta efter "rätt" Mustang igen så jag är stenhårt på gång...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Gammal tråd ;) Men vafan..!

Är 20år gammal, köpte min första bil, en Mustang -68ht med 351w nu för någon månad sedan :)

Längtar till sommaren då man kan åka på träffar!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Gammal tråd ;) Men vafan..!

Är 20år gammal, köpte min första bil, en Mustang -68ht med 351w nu för någon månad sedan :)

Längtar till sommaren då man kan åka på träffar!

Jo vem gör minte de :E Missa så många förra sommaren då jag måste ta igen de denna sommar :/ Vi kanske ses någon gång i sommar då :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...