Jump to content

UNGA mustang-ägare


fast_back

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gubbe på 27år :shock:

Kör runt i min 93a så mycket jag orkar och hinner! Köpte den 24/7-00 och har kört 3500mil sen dess.

Just det... Vetlanda bor jag i...

Ha det bäst.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Är 17 och har en MII GHIA -74 som är under förbättring väntar på nästa säsong då man får eget körkort...och man får köra sin egeen mustang själv

där blåste du liv i en gammal tråd, kul!

jag är inte 23 längre, hunnit bli 27.. vilket fick mig att tänka på hur länge jag ägt min mustang, sedan -01, alltså snart 7 år. tiden går.

lycka till med mustangen. nytaget körkort och en egen mustang kan ju bara bli bra! :D

Link to comment
Share on other sites

Hej, 22 bast, Ny på detta förumet.

Nybliven ägare i sommras till en 69HT 351w c4 i brukskick.

Tyvärr blev den påkörd av en sopbil när den stod parkerad utefter en gata i Gbg första dagen på semestern för några månader sedan. :(

Så det har inte blivit något kört denna säsongen i väntan på delar och lack, men nästa år ska vi ut på vägarna.

MVH Erik Gbg

Link to comment
Share on other sites

19 år bor i alingsås. Kom gärna och hälsa på någon dag om ni bor i närheten :D Sådant är bara kul.

Det hade jag gärna gjort om jag visste att det fanns fler Mustangägare i Alingsås. :D 36 år med -67 HT från Trollhättan.

Link to comment
Share on other sites

Jaha denna tråden har vaknat igen.... kul!

Mitt tillägg består i följande:

Jag är 21 år gammal och äger tillsammans med min pappa en 2005 Mustang V6. Bor i Borås...

tycker i många fall att v6-modellen är snyggare än gt:n, den har lite renare linjer..

mkt snygg färg på din bil, påminner om min 67:a i limegold.

Link to comment
Share on other sites

Jaha denna tråden har vaknat igen.... kul!

Mitt tillägg består i följande:

Jag är 21 år gammal och äger tillsammans med min pappa en 2005 Mustang V6. Bor i Borås...

tycker i många fall att v6-modellen är snyggare än gt:n, den har lite renare linjer..

mkt snygg färg på din bil, påminner om min 67:a i limegold.[/quote:12690hrq]

Tack ska du ha... roligt att höra. Tycker också att den ser lite renare ut. Men de e väl en smaksak kan jag tänka...

Link to comment
Share on other sites

Tjenare jag heter Pär jag är 21 år gammal kör en 02 gt

Bor i Umeå har inte sett att nån bor här i närheten dock :(

det var fan en jäkla massa unga mustang ägare konstigt att man inte ser till er hehe:)

Bor i Umeå har inte sett att nån bor här i närheten dock :(

Link to comment
Share on other sites

Får väl presentera mig också då jag tillhör den yngre generationen :)

Erik, 25 år och hyffsat nybliven ägare till min drömbil, som jag även byggt själv!

En 06:a GT, där inte mycket är fortfarande original :twisted:

Men första mussen köptes när jag var 23 när jag bodde i USA, en riktigt fet 99 Cobra som även den byggdes för bankörning! Bild finns nedan!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...