Jump to content

Golvkonsol för aut. till -67 mustang


birre

Recommended Posts

Har fått ett probelm i samband med byte från man. till aut. låda på min 67 fastback. Eftersom den är utrustad med golvkonsol så är jag tvungen att byta delar av ovansidanpå konsolen. Delen där vx spaken går igenom, plåten med indikering för vx-läge, svarta plastdelen som sitter runt vx-spaken, plaststaget som styr lamphållaren samt lampa med hållare har jag fått tag på men det måste till någon del som plasthållare med lampan ska glida i, svårt att se på sprängskiss hur den i så fall ska se ut och var köper man den eller går det kanske att tillverka? var får man tag på glasen (plasten) som indikerar vilken vx som ligger i. Tacksam för tips

Tack till Er som tipsade om bromsnippel till fördelningsblocket för skivbromsar runt om. Hansen Racing hade den på hyllan

Per

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jag saknar underdelen på bilden, alltså där den svarta plastdelen och aluminiumplåten som indikerar vx-lägen ligger i samt glasen som talar om vilken vx som ligger i. Förutsätter att detta är till 67-68. Är det ett spår i underdelen där sliden med lampan ska glida i?

Du kan väl lämna ett tel.nr så ringer jag dig

Hälsningar

Per

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...