mike85 April 6, 2009 Report April 6, 2009 När jag skulle sätta mig i mussen imorse var sidorutan på förarsidan halvt öppen.blev så klart fundersam men är helt säker på att den var helt stängd efter jag körde med den senast.Någon som vet vad detta kan bero på?MvhMike Citera
Henrik77 April 6, 2009 Report April 6, 2009 Antar att den gick att få upp igen , isf så kan det vara så att du måste omkalibrera rutan.Det gör man genom att hålla uppe rutbrytaren tills rutan gått helt upp sedan håller man den i ytterligare 2 sekunder. Dörrarna måste vara stängda när du gör kalibreringen.Har inte behövt göra detta själv men dom berättade att man skulle göra så om det krånglade där jag köpte min mustang. Citera
mike85 April 6, 2009 Author Report April 6, 2009 Antar att den gick att få upp igen , isf så kan det vara så att du måste omkalibrera rutan.Det gör man genom att hålla uppe rutbrytaren tills rutan gått helt upp sedan håller man den i ytterligare 2 sekunder. Dörrarna måste vara stängda när du gör kalibreringen.Har inte behövt göra detta själv men dom berättade att man skulle göra så om det krånglade där jag köpte min mustang.Tjena Henrik!Ja den gick att få upp.jag får prova det å hoppas på de bästa.Tack för ditt svar. Citera
Chili April 6, 2009 Report April 6, 2009 Grufman har gjort en liten "Write Up" ang dettahttp://www.grufmanbil.se/mektips/Mustang-kalibrerarutor.pdf Citera
Recommended Posts