Jump to content

Recommended Posts

Jag har nyligen importerat en Mustang -07 från USA, men när jag skulle registrera bilen så märkte jag att manufacturers label saknades på förar dörren. Och utan den så kan jag inte registrera bilen, jag har varit i kontakt med Ford USA men de kan inte skicka en ny till mig.

Jag har nu blivit tvungen att fixa intyg till informationen som finns på detta märke. Den enda informaionen jag saknar nu är Totalvikt och Axelbelastning. Jag har avkodat V.I.N. koden men jag tvivlar på att detta räcker plus att jag inte hittar någon pålitlig mall som visar vilken klass bilen tillhör när det gäller den sökta informationen.

Jag undrar om någon annan har stött på detta problemet eller vet hur detta kan lösas??

vi kan beställa hem nya etiketter. Räkna med en 1000-lapp och ca 3-4 veckors levtid. Du MÅSTE ha etiketten i dörren. Sitter den inte där beror det på att dörren är bytt = smälld.

Ok, Tack för infon.

Jag är väldigt intresserad av att beställa en ny etikett... En 1000-lapp e jag berädd att betala för den och det får ju ta den tid det tar.

Ok, Tack för infon.

Jag är väldigt intresserad av att beställa en ny etikett... En 1000-lapp e jag berädd att betala för den och det får ju ta den tid det tar.

maila oss.