Ashley Helena Terese June 14, 2009 Report June 14, 2009 Hej! Brukar inte ha tummen mitt i handen! Precis köpt en gt special 07 med en pioneer f900bt, med dvd o navi.. tyvärr är ena kanalen bak kass. Det är inte högtalaren! växlat kablage o det är vänster bak kablaget som är dött. Försöker kolla bak så ingen kabel är loss innan reparation!Kan efter demontering av dekorlist bara få ut stereon en centimeter. antagligen kablarna som hindrar bakifrån!??? kan man demontera sidopanelerna i mittkonsolerna för att komma åt kablagegen eller hur gör man?? Vill ju inte skruva eller bända hej vilt när man inte vet va man ska göra!Nån som vet nån som reparerar pioneer på plats i stockholm så man slipper ett svart hål i påanelen en månad!????MVH Citera
MOS June 14, 2009 Report June 14, 2009 Skruva loss mittkonsollen mellan sätena (den med mugghållare). Då kan du sedan ta bort sidostyckena på konsollen med stereon och på så sätt komma åt kablaget bättre./MOS Citera
Micke Wendel June 14, 2009 Report June 14, 2009 Har nyligen bytt ut min Shaker 500 mot en 2-din Clarion. Jag hittade en beskrivning på nätet hur man "bryter" sig in panelen.Funkade för mig. Se den bifogade .pdf --- Mvh /MickeMontering_stereo_2.pdf Citera
Recommended Posts