June 14, 200915 yr comment_75236 Efter flera veckors letande så slog till i helgen på en svart GT, som gått 3000 mil. Blir mer och mer nöjd med köpet, varje gång man startar bilen så myser man av det underbara motorljudet:)Tack de till de som fick in mig på att köpa en GT istället för V6:an. Är jävligt glad för att jag inte köpte en V6:a Första projektet kommer att bli att byta ut de oranga blinkersglasen mot klarglas samt köpa ett rejält rattlås.Tack för alla tips och svar tidigare!!MvhDaniel
June 14, 200915 yr comment_75239 Efter flera veckors letande så slog till i helgen på en svart GT, som gått 3000 mil. Blir mer och mer nöjd med köpet, varje gång man startar bilen så myser man av det underbara motorljudet:)Ja vist är de underbart.. Ja gjör de varje gång ja startar min..Har ägt min nu 5 år Lite bilder.. på Mussen
June 14, 200915 yr comment_75253 Grattis till en grym bil svart och fin. Välkommen i putsargänget .......... Nu vill vi se lite bilder också.....