Tompa February 27, 2004 Report February 27, 2004 Hejsan alla glada musseägare.Blir själv en i kväll (27/2) ska åka o hämta en Californiebil, som jag ska regbesiktiga 8/4 tror nog jag hinner bygga om (med vad allt det innebär)den tills dess. Hoppas att jag kan kopiera det med BMW's sidoblinkers, tyckte det såg mycket bra ut, syntes knappt.Nu undrar jag om ni kan hänvisa mig till någon som har en centrumkåpa till originalfälg, fattas en. En som är bra o billig på att byta cabtoppen hade inte suttit fel det heller, helst i närheten till helsingborg Top'n trim vet jag, varför ska man välj de som är dyrast..Vänliga hälsningar Tommy P HBG Citera
Bad ass white boy February 27, 2004 Report February 27, 2004 tjena Tompa.Välkommen i mustang familjen.Jag har en centrum kåpa till 94-95 mustangs fälg liggandes i förådet.0171 34505Patric CMC 666 Citera
Tompa March 13, 2004 Author Report March 13, 2004 Tack så mycket Patric, Fick kåpan i dag.Vilka snälla människor det finns.. Citera
Recommended Posts