MOS July 3, 2009 Report July 3, 2009 Hm... många visningar men bara 2 svar i mitt inlägg om ev. ny mapp i forumet.Utformar frågan som en omröstning istället och hoppas på fler svar.Så läs mitt tidigare inlägg och tyck sedan till ni alla där ute!/MOS Citera
Chili July 3, 2009 Report July 3, 2009 Tycker också att "WriteUp" forumsdelen ska ha underkategorier för de olika modellserier som finns.Alternativt att man döper sitt inlägg med modellbeteckning och därefter vilken typ av instruktion t ex"S197-Installation av FRRP CAI" Citera
Draken July 3, 2009 Report July 3, 2009 Jag tog upp detta förut! http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... ght=#91837 Citera
MOS July 5, 2009 Author Report July 5, 2009 Jag tog upp detta förut!Där ser man. Jag har också gjort reflektionen som du dvs hur det kan se ut i andra bilforum./MOS Citera
Draken July 5, 2009 Report July 5, 2009 En Media mapp eller Film/Foto Mapp skulle va bra också! Citera
Recommended Posts