Jump to content

Hej!


dacke

Recommended Posts

Ny snubbe på forumet...

Har kört Harley dom senaste åren...

Men nu är det så att förra Måndagen ville någon annan ha min hoj och dessutom utan att betala :roll: , så vi kan väl säga att jag tröttnat på att inte få ha mina motorcyklar ifred, detta var den andra Harley`n dom stal ifrån mig...

Så nu funderar jag på bilköp igen

Senast jag körde Jänkebil va 95 och då körde jag en Cadillac Deville 61:a....Även haft en Olds Cutlass 70:a

Men jag har ju alltid tyckt att Mustangen är en vacker bil och funderar nu på att köpa mig en...

Det enda jag vet om Mustang är att dom va inte så här dyra 1995 som dom är nu.. :lol:

Så min fråga är: Vad får/ska man ge för en Ht 65-67 i bra bruksskick ..?

Fastback modellen lär ju vara en bit utanför min prisbild (runt 110 000kr) som det verkar annars är den ju för j***a snygg den modellen...

Ha de bra/

dacke

Link to comment
Share on other sites

titta på usabil.nu där brukar vara bra riktpriser på bilarna

på blocket.se finns en del bilar till vettiga priser köpte själv en -68 cab som var på blocket bruksskick 115000:-- dock sex cyl:- men bra skick:-

så lycka till med ditt jagande kan ordna bilder på en renoverad -68a ht med v8 o 3vxl man ska reg bes han släpper den nog för 95000:-

maila tillbaka så fixar jag bilder o exakta priset:- om det är intressant:-

finns i landskrona:--

Ny snubbe på forumet...

Har kört Harley dom senaste åren...

Men nu är det så att förra Måndagen ville någon annan ha min hoj och dessutom utan att betala :roll: , så vi kan väl säga att jag tröttnat på att inte få ha mina motorcyklar ifred, detta var den andra Harley`n dom stal ifrån mig...

Så nu funderar jag på bilköp igen

Senast jag körde Jänkebil va 95 och då körde jag en Cadillac Deville 61:a....Även haft en Olds Cutlass 70:a

Men jag har ju alltid tyckt att Mustangen är en vacker bil och funderar nu på att köpa mig en...

Det enda jag vet om Mustang är att dom va inte så här dyra 1995 som dom är nu.. :lol:

Så min fråga är: Vad får/ska man ge för en Ht 65-67 i bra bruksskick ..?

Fastback modellen lär ju vara en bit utanför min prisbild (runt 110 000kr) som det verkar annars är den ju för j***a snygg den modellen...

Ha de bra/

dacke

Link to comment
Share on other sites

Ny snubbe på forumet...

Har kört Harley dom senaste åren...

Men nu är det så att förra Måndagen ville någon annan ha min hoj och dessutom utan att betala :roll: , så vi kan väl säga att jag tröttnat på att inte få ha mina motorcyklar ifred, detta var den andra Harley`n dom stal ifrån mig...

Så nu funderar jag på bilköp igen

Senast jag körde Jänkebil va 95 och då körde jag en Cadillac Deville 61:a....Även haft en Olds Cutlass 70:a

Men jag har ju alltid tyckt att Mustangen är en vacker bil och funderar nu på att köpa mig en...

Det enda jag vet om Mustang är att dom va inte så här dyra 1995 som dom är nu.. :lol:

Så min fråga är: Vad får/ska man ge för en Ht 65-67 i bra bruksskick ..?

Fastback modellen lär ju vara en bit utanför min prisbild (runt 110 000kr) som det verkar annars är den ju för j***a snygg den modellen...

Ha de bra/

dacke

Hej.

Priser idag är svårt att få grepp om då många tror att det

är guld i Mustangerna.

Kan hålla med om att det gått i taket med priserna exempel

köpte en 67Fb 97 för 95. blev en del renoveringar sålde 02

185. något konstigt är det. :?

Tillbaka till din fråga om priser, vad jag förstår så ska det gå

att få tag på en fin HT 65-66 första modellen för 85-110.000.-

För en HT modellår 67-68 för ca 65-95.000.-.

Det är också som du skriver att FB modellen är dyrare ca:

50.000.- till och det är ungefär samma höjning igen om man

vill ha en cab. :shock:

Men jag vill också göra ett tillägg då priset kan variera beroende

på hur Mustangen är utrustad fälgar inredning mm finns en

lång lista på (OPTIONS) tillbehör som kunde beställas vid

tillverkning.

Det finns många tillsalu på olika platser internet men om du

hittar en som du är intresserad av så är rådet åk och titta,

det är också så att det kan vara många på samma objekt.

kanb leda till budgivning det är oftast nu på våren detta

händer då desperationen kommer, måste ha. :cry: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej och tack för svaren...

Jo allt blir ju dyrare till våren också ja... :?

Problemet är ju att jag får vänta på pengarna tills försäkrings bolaget ger med sig..Och dom brukar ju inte vara FÖR snabba...Och då har vi ju kommit ändå närmare våren..

Har surfat runt på usabil.nu och kollat lite priser...

Och naturligtvis hittar man en Mustang GT 66:a som ser väldigt fin ut och naturligtvis 15-20 tusen dyrare än tänkt. :roll:

Nä får väl ligga sömnlös ett tag till tills jag har pengarna i näven och kan åka och kika på lite bilar och se om ja kan hitta nåt kul..

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...