MarkusK September 22, 2009 Report September 22, 2009 Lite info om vad man kan hitta i i datorn/instrumentet.http://www.ehow.com/how_5309405_activat ... stang.htmlVet inte om denna har varit uppe förut.När man kör denna kommer det upp en felkod som default,tydligen inget att bry sig om.Googlade den efter att jag provat och det visar sig att den alltid kommer upp. Citera
grufman September 22, 2009 Report September 22, 2009 observera att man inte kan få ut några felkoder från bilens motordator (pcm) utan endast felkoder från instrumentklustret. Ett förtydligande som inte riktigt framgår av artikeln (som fö. var mkt trevlig :-) Citera
MarkusK September 25, 2009 Author Report September 25, 2009 Ja, jag tycker den var ok.Saknar dock möjligheten att läsa av alla felkoder som man kan göra med tex Corvetten jag hade tidigare.Samtidigt blir man lite nojjig när men vet att man kan kolla och sitter och fibblar med knapparna i tid och otid. Citera
Recommended Posts