Dino September 29, 2009 Report September 29, 2009 Någon som vet någon bra plåt samt lackverkstad i stockholmsområdet som ni kan rekomendera??Gärna med erfarenhet av jänkebilar?Hellst utav eran egen erfarenhet..MVH Dino Citera
Razorblade September 30, 2009 Report September 30, 2009 Lackcentralen AB i Bålsta ...http://www.lackcentralen.se/ Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 30, 2009 Report September 30, 2009 Hej.Håller som bäst på att massera en plåt o lack verkstad. Jag cmc383 Lars O. har genom mitt arbete träffat en bra kille som har plåt och lackverkstad i Bandhagen, ring eller åk dit prata säg att du är medlem i CMC och att du genom mig fått uppgifter och rekomendation att åka hit. AdressDANIELITO plåt-lack.Bjursätragatan 115.124 63 Bandhagen.08-99 75 80073 580 18 87.Vi har även sen tidigare enplåt och lackare i klubben. LGH AB Lennart BjörkmanJursta Ösmo på väg motNynäshamn.08-520 30 911Ring och kolla. Citera
Dino September 30, 2009 Author Report September 30, 2009 Tack för dom bra tippsen ska kika och ringa runt Sorry för att jag posta inlägget i fel forums del.. ska tänka på det nästa gång. Citera
Jörgen O October 1, 2009 Report October 1, 2009 Någon som vet någon bra plåt samt lackverkstad i stockholmsområdet som ni kan rekomendera??Gärna med erfarenhet av jänkebilar?Hellst utav eran egen erfarenhet..MVH DinoHej Mose Bil & Lack i Tollarp Skåne (044-320031 fråga efter Mose) är ett tips som är värt att notera, de lämnar INGA dåligt utförda jobb från sig. Visserligen inte i Stockholm med omnejd precis men förvånansvärt många "finare" bilar från dina hemtrakter transporteras hit ner för att lackas, riktas eller helrenoveras. Världsklass skulle jag våga påstå.För övrigt är det en av Sveriges modernaste anläggning i sin changer.mvh jörgen Omelius Citera
Recommended Posts