pools Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Ja, det är väl inte riktigt officiellt ännu. Men jag kan inte låta bli att berätta enriktigt glad nyhet för oss Norrlänningar. Region N. Norrland kommer att delasupp i två nya regioner. Region Norrbotten och Region Västerbotten. Ny reg.-ansvarig för Norrbotten blir Kenneth Rosén, bor i Luleå. Reg.ansvarig förVästerbotten blir undertecknad. Mycket kul tycker vi båda. Själv har jag varit"träffvärd" för Västerbotten i sommar, då vi haft 7 träffar. Har funkat mycketbra, och det har varit jättekul. Dels att ordna träffar, dels att träffa en massanytt Mustangfolk. Så nu kör vi vidare, och planerar träffar för nästa säsong.Det kommer att bli MÅNGA träffar. Minst 8 st. med bilar, dessutom några träffari vinter, bara för att träffas och ha kul, och snacka Mustang! Och extra kul äratt två eller tre tjejer är med vaje gång. Tack särskilt mycket till er, som förgyllervåra träffar. Ingela Lundgren är ju dessutom den som är medlem, och henneskarl, Lennart, den som "följer med". Jag önskar bara att min egen fru vore"lite" intresserad i min hobby. Men om Thomas Gustafsson i Nyland, bjuderpå "grisfest" i sommar, kommer jag att binda fast henne ipassagerarsätettills vi är framme i Nyland. Jag beklagar att vi inte kan ha fler träffar längre norrut, mot inlandet, mendet är så att dom flesta medlemmarna finns ju just i Umeåområdet, och vivet ju av erfarenhet att kring en träffort kommer ju dom som har kortastevägen. Men jag ska försöka styra träffarna så att det blir nån träff i närhetenav er hemort.Mera information kommer senare.Mvh.pools Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts