Gtttggg December 20, 2009 Report December 20, 2009 Detta läste jag i senaste Wheels som har en tecknad serie och heter Wheelie. Jag citerar:God kväll. Här är bilnyheterna.De anställda vid Pottermans handsk-fabrik bildar världens första handskfackförening.Svenska kyrkan protesterar mot ångbilen och menar att det är bara Jesus som kan gå på vatten.Fiskbil fastnade med dragkrok i Göteborgs vägnät. åkte vidare till Bergen för att fiska men fick bara soppatorsk.Indien förbjuder kofångare.Bondläpp hittade snus i fördelardosan och kunde äntligen lägga in ettan.Skogaholmsbageriernas brödbilar har angripits av brödrost.Prippbryggerierna går samman med Ford och kommer med ny JulMustang.Bagaren Bak-Axel bakade en bil med eluppvärmd bakruta.Bilandet i Bil-landet Sverige ökar, särskilt i Norrland som fått en ny djurart: Avgasrenarna.Och till sist kan vi påminna om att det idag är hundra år sedan julgransförsäljaren Knalle Hjul krockade med ett parfymlager och uppfann Wonderbaum. God jul! Citera
Jonasm December 20, 2009 Report December 20, 2009 Den bästa va ju att vi Mustangägare har en ny dryck Prippbryggerierna går samman med Ford och kommer med ny Julmust-ang Citera
pools December 20, 2009 Report December 20, 2009 Den bästa va ju att vi Mustangägare har en ny dryck Prippbryggerierna går samman med Ford och kommer med ny Julmust-ang Eller jul-Mustang kanske? Citera
Gtttggg December 21, 2009 Author Report December 21, 2009 Jag förstod att läsningen skulle roa er. Citera
Recommended Posts