December 26, 200915 yr comment_85046 God fortsättning på er!Här kommer lite goa bilder på min musse [youtube:2ckhfoui] [/youtube:2ckhfoui]
December 27, 200915 yr comment_85054 Härligt Dyker in med lite bilder på min (dock är det ett tilläg på stripningen sen en månad tillbaka ungefär! )Sen går bilen faktiskt att ta till fjällen också /Jocce
December 27, 200915 yr Author comment_85057 Fina bider på dinn bil Jocce men den sista såg kall ut.Jag vet inte om det är en så bra vinterbil, jag flyttade min till ett annat garage nyligen och det fick bli på snö, 285 breda bakdäck o 500hk och snö funkar inte bra lhop, komm fram till slut men det var en pers.
December 27, 200915 yr comment_85060 God fortsättning på er!Här kommer lite goa bilder på min musse [youtube:vqxkt3lh] [/youtube:vqxkt3lh]Snygg bil, vi ses på vägarna runt Motala i Sommar
December 27, 200915 yr comment_85075 Fina bider på dinn bil Jocce men den sista såg kall ut.Jag vet inte om det är en så bra vinterbil, jag flyttade min till ett annat garage nyligen och det fick bli på snö, 285 breda bakdäck o 500hk och snö funkar inte bra lhop, komm fram till slut men det var en pers.Haft bilen sen 2006, kört den i stort sett varenda dag hela året om! Har juh "bara" 235:or på vinterdäcken och "bara" 300 hk...Funkar fin fint Och blir SJUKT roligt när det är tomt på vägarna, för man kan åka BRETT, bilen är faktiskt väldigt bra balanserad på det sättet /Jocce