FastMagnus January 5, 2010 Report January 5, 2010 040110 så gifte sig min Lillebror och då fick mustangen vila Citera
bege January 5, 2010 Report January 5, 2010 Far och flyg ett ovanligt sätt att dra ifrån sitt bröllopp. Skitfräckt hälsa Tomas så gott och gratulera. :clap: Citera
pools January 5, 2010 Report January 5, 2010 Då är det snart 6-årig bröllopsdag! Gratta honom från oss!Om jag inte såg alldeles fel så var det en Robinson R44 dom åkte i. Min son somnumera bor i Sydafrika flyger en sån dagligen. Han berättade nyligen att han flugiten charter med ett par som hade förlovat sig och skulle ut på en annorlunda utflykt.Mikael fick den flygningen. Det var en lördag förmiddag, och Mikael ville vara tillbakasenst kl. 14:00 eftersom det var kvalet till en F1-tävling på TV då. Dom hade flygtidtill kl. 13:00. När klockan närmade sej 13 blev Mikael mer och mer orolig, klockan blev1, klockan blev kvart över 1, och ingen reaktion från förlovningsparet. Då gick Mikaelfram och sa att klockan dragit över tiden och det var dags att åka. Och för att detskulle gå fort att plocka ihop, erbjöd han sej att hjälpa till. Paret sa bara tack så mycketoch gick till helikoptern. Där fick Mikael plocka ihop deras grejer. Som en annan betjänt.Han var inte glad precis efter det.Så kan det gå ibland när man ska va vänlig och hjälpsam. Det kan tilläggas att det varvita rikemans barn som förlovat sig.Mvh.pools Citera
Recommended Posts