tombi January 11, 2010 Report January 11, 2010 Har tänkt måla om en -68a färgcod N (ford 921-A) Diamond Blue.Men var hittar jag blandnings förhållandet ????? Har letat överallt (tror jag)Tacksam för svar. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 11, 2010 Report January 11, 2010 Hej.Jag kan inte färgblandnignen , PPG kan få fram den , ett alternativ som jag brukar ge ganska ofta, är att hitta en liknadenyans hos bilmärken som tillverkas idag typ FORD Volvo, Mercedes, Toyota mfl. Jag är 99.9% säker på att du hittar en modern färg i samma nyans ,det blir lite lättare att få tag i färg i framtiden , om olyckan skullevara frame och man behöver lacka. Citera
JohnB January 12, 2010 Report January 12, 2010 Har tänkt måla om en -68a färgcod N (ford 921-A) Diamond Blue.Men var hittar jag blandnings förhållandet ????? Har letat överallt (tror jag)Tacksam för svar.1968 Ford # 921-A Diamond Blue er samma som 1970 Pastell Blue. Samma fargcod N og samma Ford # 921-A.Fargen ser så her ut;-):John Citera
tombi January 13, 2010 Author Report January 13, 2010 Har tänkt måla om en -68a färgcod N (ford 921-A) Diamond Blue.Men var hittar jag blandnings förhållandet ????? Har letat överallt (tror jag)Tacksam för svar.Tack för det,jag ringde ppg o det fixade sig. Citera
Recommended Posts