Guest my little pony January 15, 2010 Report January 15, 2010 Hej...var det nån mer än jag som såg på TV3 igår kväll kl 21.00angående maten på CMC Stockholms södra träffplats....Jag såg min bil i vimlet av bilar....och min ryggtavla....De va ju kul o se att de skulle få lära sig och laga bättre mat....Min fråga är till de som varit där nu i vinter ....har maten blivit bättre? Själv har jag varit där o käkat julbord....det va ju okey....Är det bättre än VEGA Baren?När det blir lovligt o köra dit så kommer jag nog mot början av maj...MVH "my little pony" Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 15, 2010 Report January 15, 2010 Hej.Jodå nog kollade jag in programet, flaggan var i bild ochnågra av våra Mustanger , som du vet så är vi där alla onsdagar mellan 18.00-21.00 så du och alla som orkar är välkommna att prata lite runt vår hobby. Maten och fikat är som det skall vara Mussarna kommer så fort solen kommer fram och detblir tort på vägarna , det kan hända långt innan MAJmånad , passa på att åka för snart får vi sitta på en stol i garaget och luckta på en flaska bensin . Citera
Recommended Posts