January 15, 201015 yr comment_85941 finns det huvudsäkring i en 08? isf vart? sitter de någon säkring i boxen på passagerar sidan? mvh vilsen mustang ägare
January 15, 201015 yr comment_85942 finns det huvudsäkring i en 08? isf vart? sitter de någon säkring i boxen på passagerar sidan? mvh vilsen mustang ägare Att det finns säkringar vet vi ju men någon huvudsäkring???
January 15, 201015 yr Author comment_85947 ska jag leta genom alla 1000.pdf? undrar om jag har rätt pogram ?
January 16, 201015 yr comment_85979 asså man kan ju inte felsöka om man inte har ett elschema... och kan man inte tyda ett elschema så finns det säkert någon i närheten som kan göra det åt en.
January 16, 201015 yr comment_85994 asså man kan ju inte felsöka om man inte har ett elschema... och kan man inte tyda ett elschema så finns det säkert någon i närheten som kan göra det åt en.Visst e de så men med tanke på att hela bilen e död i stort sett så känns det rimligast att börja med "huvuddelarna" till elen
January 16, 201015 yr comment_86007 asså man kan ju inte felsöka om man inte har ett elschema... och kan man inte tyda ett elschema så finns det säkert någon i närheten som kan göra det åt en.Visst e de så men med tanke på att hela bilen e död i stort sett så känns det rimligast att börja med "huvuddelarna" till elenoch då gäller det att veta var dom är ;-)
January 16, 201015 yr comment_86009 precis.men för att ta reda på de ska de inte krävas att man följer alla trådar från säkringsboxen mm.
January 16, 201015 yr comment_86016 Om ni testar att beskriva vad felet/felen är så är det nog mer troligt att ni får den hjälp ni behöver.
January 16, 201015 yr comment_86036 Helt rätt men det ligger på sunkkans bord.jag har kollat lite på de.Vad jag vet e de så att han ville att alla bakljus skulle lysa som dom gör orginal men inte på hans,på hans lös bara ett.han ville också att fyra bromsljus skulle lysa när han bromsarså han parallellkopplade från de lampor som lös innan.Han startade bilen å de lös som han ville.Han stängde av bilen å sedan skulle han starta den igen å då var den helt dödförutom airbaglampan i panelen som lyser å stereon som letar cd.känns som att det är problem med boxen efter hans kopplingar.