mathis January 23, 2010 Report January 23, 2010 hej, det var ingen bra dasg för min mustang gt 05 manuel. först ville den inte starta så jag fick putta igång den senn funkar inte fönsterhissarna som de ska och till slut så hängde handbromsen upp sig. har någon annan upplevt liknande problem och vet eventuellt vad det kan bero på? Citera
mike85 January 23, 2010 Report January 23, 2010 Hur beter sig fönsterhissarna?Du kan ha lösningen här viewtopic.php?f=19&t=15022&p=69501&hilit=f%C3%B6nster#p69501 Citera
grufman January 24, 2010 Report January 24, 2010 handbromsen beror nog på att wirarna har fastnat. vanligt på 05-bilarna. Citera
mathis January 24, 2010 Author Report January 24, 2010 hej, ska kolla wirerna, angående fönsterhissar, så går de inte upp igen efter man öppnar dörren, och oxå så får man numera hålla knappen nere för att det ska gå upp. sen ladda batteriet ut på bara en vecka. kan det vara något el fel någon stans Citera
grufman January 24, 2010 Report January 24, 2010 hej, ska kolla wirerna, angående fönsterhissar, så går de inte upp igen efter man öppnar dörren, och oxå så får man numera hålla knappen nere för att det ska gå upp. sen ladda batteriet ut på bara en vecka. kan det vara något el fel någon stanspå vår hemsida finns en pdf fil, där står det hur man fixar rutorna. glöm inte att trycka av radion innan du stänger av tändningen. Det kan dra ur batterierna. Citera
mathis January 25, 2010 Author Report January 25, 2010 det ska jag göra, tack så mycket för bra tips, en sista bara, vilken är den bästa motoroljan Citera
grufman January 25, 2010 Report January 25, 2010 det ska jag göra, tack så mycket för bra tips, en sista bara, vilken är den bästa motoroljanDen som ford rekomenderar, dom borde veta.Motorcraft 5w20 halvsyntet. Citera
Recommended Posts