pools February 6, 2010 Report February 6, 2010 Det var ju ett tag sen artikeln skrevs... men ändå! http://mellanskane.lokaltidningen.se/ar ... ER/6831728Vad kul att Tord blir uppmärksammad på detta vis. Vi harju alla honom att tacka för Sveriges bästa bilklubb! Mvh.pools Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 6, 2010 Report February 6, 2010 Hej.Förlåt men jag ligger inte åt det hållet, men jagälskar Tord Jönsson för det han gör och för den person han är , en helt underbar människa , vi får inte glömma cmc289 Birgittasom är ettunderbar fru och stöd för Tord. Citera
lope February 7, 2010 Report February 7, 2010 Hej.Förlåt men jag ligger inte åt det hållet, men jagälskar Tord Jönsson för det han gör och för den person han är , en helt underbar människa , vi får inte glömma cmc289 Birgittasom är ettunderbar fru och stöd för Tord. Yes, yes, yes !!!Tord : Väldans trevlig människaBirgitta: Våra barns (frugans & mina) f. d. fritidsfröken& Tord support genom alla år.(har känt dom typ 100 år och trevligare och snällare människor finns inte. Citera
Recommended Posts