mats g johansson March 16, 2010 Report March 16, 2010 Inklägget stoppat av moderator. Jag är övertygad om att det inte var något ont uppsåt men att starta en diskussion om prisbilden mellan två företag där bara det ena är närvarande på här på forumet och kan argumentera är inte rättvist trots att nu inlägget var skrivet till det detta företagets favör.Som moderator får jag mängder med påpekanden från medlemmar på forumet om att de är trötta på all markandsföring från diverse företag som vill marknadsföra sig mot mustangägare. Vi håller på med att ta fram nya striktare regler för detta men det som gäller redan nu är att all marknadsföring skall ske under kategorin "kommersiell annonsering". I övriga kategorier är det inte tillåtet att marknadsföra sitt företag. Detta gäller även kommentarer som - "Ring mig så fixar vi det"- "Jag har en sändning på gång"- "Det har vi hemma till ett bra pris"- "Nu testar vi nya produkter"- "Vi har haft inflyttnignsfest"- osvDessa typer av inlägg kommer att raderas och om det upprepas kommer användaren att stängas av från forumet. Varför? Forumet drivs och bekostas av Mustangklubben och syftet är inte att det skall vara en gratis marknadsföringskanal för enskilda företag. Klubben håller på att ta fram sponsorpaket där företag kommer att få möjlighet att synas för Mustangägare men det återkommer vi med. Ovanstående är baserat på styrelsens beslut och är inget som jag personligen hittat på, så "don't shoot the messenger"Mats JohanssonModerator
Recommended Posts