ekeby March 20, 2010 Report March 20, 2010 har kollat runt nu i 2 mån tid på beg,marknaden av mustang cab 05-08, min fråga är om det är rimligt att hitta en 05 a som gått ca 5000 mil för runt 225-250,000 kr som skall vara i fint skick ?? har även sett för runt 200,000 kr men dom har då gått runt 8-10,000 mil, bilarna har då ingen speciell utr,förutom original fälgar och originalutr. i mitt tycke skall väl en 05a på 5000 mil inte överstiga 250,000 kr ?? vad har ni betalat för ena ??????? och man kan väl satsa på en som gått 5-6000 mil uten problem ??? Citera
mike85 March 20, 2010 Report March 20, 2010 Tycker absolut du ska köpa en musse. Då märker man vad livet handlar om Hittade 3 stycken på blocket just nu.Jag hade nog satsat på lite äldre än 05 iaf med tanke på barnsjukdomarna. Finns en del 06or som har lite problem tror jag. Min 06 har det inte varit något fel på alls.Milantalet tror jag inte du behöver tänka så mycket på. Självklart ska den ha gott så lite som möjligt Dom här två e manuell låda i vilket jag rekomenderar.Lycka till med köpet http://www.blocket.se/jonkoping/Ford_Mu ... ?ca=18&w=3http://www.blocket.se/stockholm/Ford_Mu ... ?ca=18&w=3 Citera
Guest my little pony March 20, 2010 Report March 20, 2010 Hej...ekeby....Jag såg en 05-06 cab typ redfire röd cab mot Örebro -Karlstad tidigare före jul på Blocket som han ville ha 275" men gick ner till 215" före jul .....den var ett flytt gods så den var ju speciell för det.. men den hade bara gått typ 1800 mil..så det kallar jag lågmilare...av sändare o ägare hete nog nått med Lasse...Den var ju inge mer speciell från std men dom hade lagt dit den där specella grillen i krom som finns o passar med de mindre lysena som kallas GT lysen....Allt annat var std....men det kanske gick o pruta o lite mil var det.....kanske nån annan här vet vem det var o kan ge dig numret till honom som ett PM.....MVH "my little pony" Citera
simson March 21, 2010 Report March 21, 2010 får jag 185 kr i timmen kan du köpa min för 325 he he. Citera
Recommended Posts