tony cmc1690 April 2, 2010 Report April 2, 2010 Börjar inse att den underbara sommaren närmar sej. Fick en 2:a på bältet i höstas då det inte rullade in från fullt utdraget. Om man "petar" till rullen så snurrar det in igen, men det går ju naturligtvis inte igenom besiktningen. Är detta något att laga eller är det bara och köpa nytt och i så fall vart?Hoppas någon kan hjälpa till... Solen skiner och värmen kommer.Bältet är vinrött och sitter höger fram i en -89:a, kanske inte det enklaste att få tag i.Mvh Tony Citera
mogge April 2, 2010 Report April 2, 2010 Hm tror att jag har ett rött höger bälte ligger nånstans i garaget, om det finns intresse så kan jag kolla. Mvh Morgan Citera
tony cmc1690 April 23, 2010 Author Report April 23, 2010 HEJ!! Fick ordning på bältet, det funkar bättre än någonsin. Problemet var att "knappen" som sitter mot dörren inte var inkopplad rätt.Men vilka konstruktioner Amerikanarna är fantastiska! Man vet inte om man ska skratta eller gråta Hur som helst, mussen passerade bilprovningen igår utan problem! För övrigt besiktigad av en humorbefriad nitisk kille som gjord för bilprovningens intagnings prov Ni andra som har mustanger av samma model, hur många passagerare är dom registrerade för??? Min är tydligen reggad för EN!? passagerare.Ser fram mot en underbar sommar och önskar er en sådan!!mvhTony Citera
Recommended Posts