Pierre h April 13, 2010 Report Share April 13, 2010 Hej!Angående veteranmarknad på Backamo 17/4 någon som vet nått om parkeringar denna dag.Får man stå min sin egen bil inom området eller på utsidan.Eller hur brukar det fungera./Pierre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg April 14, 2010 Report Share April 14, 2010 Hej, Pierre.Jag frågade samma sak till en kollega som brukar vara där. Vad jag fick veta, släpper de in bilarna på området fast svensson-bilar på ett ställe och rariteterna. Vill du vara på säkra sidan, kan du ringa för mer info och återkom hit så övriga får veta. 0522 - 997 12En sak vet jag enligt andra, är att det är risk för kö så åk tidigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierre h April 14, 2010 Author Report Share April 14, 2010 Har ringt och kontrollerat alla bilar får stå på insidan.Det står personal och dirigerar bilarna så dom inte står för nära varandra./Pierre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg April 14, 2010 Report Share April 14, 2010 Då stämde det jag hörde om parkeringarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts