pools May 24, 2010 Report May 24, 2010 Hej!Jag tänker sätta in gallret som sitter under dörrklädseln.Gallret för högtalare och varningsljuset i dörrarna. Visst ärväl dörrarna likadana när det gäller standard och deluxe-inredningen? Och visst kan man ta upp öppningarna sombehövs för högtalarna och belysningen?Är det nån som har bilder eller kan ta bilder på gallret ochhur det är monterat. I monteringssatsen finns plastfästenför skruvarna som ska monteras i fyrkantiga hål. Finns detbilder på var dom ska sitta? Kanske med mått?Mvh.pools Citera
CMC-49 May 30, 2010 Report May 30, 2010 Jag hadde struntat i plast delarna och bara skruvat fast de direkt i plåten, jobbigt att göra fyrkantiga hål till plastpluggarna. Du ser i gallret var hålen skall vara både till högtalare och ljus. Citera
1096 May 30, 2010 Report May 30, 2010 Sådär.... Lovade ju att ta ett par bilder på hur det ser ut på min 67a...DSCN3798.JPG[/attachment:2ei2xtsz]DSCN3799.JPG[/attachment:2ei2xtsz]Som synes är skruvarna (6 till antalet) dragna rätt i dörrplåten, ingen högtalare bakom gallret så har nog aldrig suttit högtalare i mina dörrar.... om nu dessa är original till bilen.Kan tänka mig att har det skruvats fram och tillbaka eller skramlat loss några gånger så kan plastbitarna funka fint om man inte vill dra i en större skruv. Men så länge det är friskt i plåten känns det ju som föregående säger jobbigt att ta upp fyrkantshålen. Citera
pools May 31, 2010 Author Report May 31, 2010 Jag hadde struntat i plast delarna och bara skruvat fast de direkt i plåten, jobbigt att göra fyrkantiga hål till plastpluggarna. Du ser i gallret var hålen skall vara både till högtalare och ljus.Hej Mats!Du har ju naturligt vis rätt. Finns det inga fyrkantiga hål sentidigare får det ju vara.Tack 1096, för bilderna. Det var allt jag behövde.Mvh.pools Citera
Recommended Posts