Bad ass white boy April 9, 2004 Report April 9, 2004 Tjena Mustang vänner.Jag kommer inte att närvara på några Mustang träffar i år tyvär.Hade sett fram i mot ett fart fyllt år med ny inköpt mustang, med många ban träffar men men men...Sumpade körkortet aldeles nyligen på 4 mån.Så jag siktar på säsong 2005. Så var rädda om er i sommar.MVHPatricCMC 666Enköping. Citera
Power Kecke April 11, 2004 Report April 11, 2004 Fan va jobbigt!!! Jag lyckades sumpa bilen före körkortet Nu när vintern är borta och solsköna dagar blir fler måste jag bara köpa mig en bil... Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 12, 2004 Report April 12, 2004 Hej.Inte roligt har själv varit utan i tre månader för vårdslöshet men det är några år sedan nu.Det är därför jag brukar lägga en sur komentarnär man talar om att vässa en V8, den behöverinte vara vässad för att man skall sumpa kortet. Hoppas i alla fall att du (ni) har vänner att åka med det brukar hjälpa mot besvären. :wink: Citera
Bad ass white boy April 14, 2004 Author Report April 14, 2004 Tjena mina vänner jag skall hålla er informerad om vad som händer.jag vet inte konsekvenserna av mitt handlande ännu så jag väntar på ett kuvert från polisen just nu som talar om vad som händer.Det som svider mest är alla Mustang träffar man missar,och ban körningarna som jag har väntat på hela vintern.Ha det bra.PatricCMC 666 Citera
Gäst April 14, 2004 Report April 14, 2004 Du kan väll åka ändå?Du får väll sitta brevid och ha en chaffis! Säg inte nu att du är rädd om mussen och vill köra själv för det är ju bara en hög med veckad plåt... Citera
Bad ass white boy April 15, 2004 Author Report April 15, 2004 Tjena Tjena veckad plåt säger du, hahahahahahahah.Tjejen vill inte köra den å hon varnade mig när jag köpte den attom mitt körkort ryker så ställer hon inte upp och kör.Mina bröder är inte heller att lita på jag vet inte hur många gånger dom krockat båda pappas bilar och sina egna så det blir nog inget i år.Men vi får se suget kanske blir för stort så bröderna får köra trots allt,eller föresten nej det får dom inte.Vi ses.Patric CMC 666 Citera
Gäst April 15, 2004 Report April 15, 2004 Fan litar du inte på dina snälla bröder! Ett släkrdrag att köra vilt alltså!! Hihi Citera
micke cmc247 April 16, 2004 Report April 16, 2004 min tjej provkörde ju min musse i går (f*n att man ´var nervös) gick hur bra som hällst du får be lite snällare.// Micke Citera
Bad ass white boy April 23, 2004 Author Report April 23, 2004 Hej kul med responsen man fått.just nu är det 2000:- i böter en så länge,men det lär komma mer jag hoppas på straff lindring för att jag erkände direkt på plats.Min mellan bror var och lånade bilen i onsdags kväll och låvade att vara rädd om den och tvätta ur den in och ut vändigt, som om den nu skulle vara skitig.Var rädda om er där ute.MVHPatricCMC 666 Citera
Recommended Posts